Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najbardziej podoba mi się argument, że we wnętrzu LCI będzie nudno jak u cioci na imieninach. Generalnie, kiedy samochód jest wyłączony, to ja w nim nie siedzę.


LCI to zmiany techniczne i wizualne. Zmiany techniczne w 50e i M60i są znaczace. Jeśli komuś się nie podobają zmiany wizualne, na rynku są inne marki. O gustach się nie dyskutuje. Mam znajomych, którym BMW nigdy się nie podobało i wielu jeździ Audi. Mi design Audi w ogóle się nie podoba. Czy mam im marudzić jakie to brzydkie samochody mają?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

....." O gustach się nie dyskutuje. Mam znajomych, którym BMW nigdy się nie podobało i wielu jeździ Audi. Mi design Audi w ogóle się nie podoba. Czy mam im marudzić jakie to brzydkie samochody mają?

"


Chyba nie zrozumiałeś przesłania ?! Dla przypomnienia: piszemy w wątku X5 LCI 2023 ! Zaszły zmiany i je komentujemy, mamy prawo i od tego jest forum. Nie wszystkim one przypadły do gustu, ale np. Tobie się podobają, OK. Zamawiaj i ciesz się nowym autem po tabletyzacji :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie zrozumiałem przesłania? To jakieś przesłanie tam było ukryte? Oczywiście, że każdy może sobie pomarudzic o nudności wnętrza samochodu po wyłączeniu wszystkich systemów. Obiektywnie, tak jak pisałem są dwie zmiany, techniczna i wizualna. Jeśli się komuś nie podoba wizualna, są inne marki na rynku.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

..."Jeśli się komuś nie podoba wizualna, są inne marki na rynku."


To oczywista oczywistość i wszyscy o tym wiedzą. Mogą tez kupić auto przed LCI albo nie kupić wcale...Nie Ty o tym decydujesz :nienie:

Opublikowano
Myślicie ze po wejściu do sprzedaży bądź po premierze poliftowej wersji BMW zrobi jakaś akcje promocyjna na samochody dostępne przed liftem ?

 

Moim zdaniem, jedynie to co na placu lub w drodze. Już teraz widać końcówki kwot i braki terminów - np. na 45e. Listy wykluczeń też są często aktualizowane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To z czym masz problem? Ja ci nie zabraniam siedzenia w samochodzie po wylaczeniu systemu i podziwiana zegarów w pre-lci.




 

..."Jeśli się komuś nie podoba wizualna, są inne marki na rynku."


To oczywista oczywistość i wszyscy o tym wiedzą. Mogą tez kupić auto przed LCI albo nie kupić wcale...Nie Ty o tym decydujesz :nienie:

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

"To z czym masz problem? Ja ci nie zabraniam siedzenia w samochodzie po wylaczeniu systemu i podziwiana zegarów w pre-lci."



Naprawdę dzięki za pozwolenie :cool2: Wzajemnie, jak już kupisz to siedź i podziwiaj nowe grafiki do woli, tylko pomyśl o dodatkowych podpórkach pod tablet bo te co pokazali wyglądają słabo, a jak się tablet przechyli to możesz niewiele zobaczyć...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od dziecka podobały mi się BMW i nie podoba mi się, w jakim kierunku idzie teraz BMW.. Przednionapędowe 2er które jeździ jak Opel a nie BMW, tablety itp.

Pewnie, że nowe modele będą się sprzedawać, de gustibus non est disputandum :wink:

Kupiłem ostatnio f15 - jedno z kryteriów to to, że bardzo mi się podoba, inne to, że jest wygodne, użyteczne i dobrze jeździ. G05 chciałbym, żeby za 3 lata było następne, pre LCI jest śliczne i pomimo kosztów utrzymania (używane wchodzi w rachubę) chcę je mieć. LCI jak dla mnie jest nie akceptowalne - po prostu mi się nie podoba, żebym kiedykolwiek pchał w takie auto kasę. Mogę je porównać do serii e6x. Jakimś cudem starsze modele od 5/7er potrafią kosztować tyle samo co dużo nowsze..

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Sporo negatywnych opinii jak na samochód, którego nikt jeszcze nie widział :lol:

Wrażenia wizualne to wyłącznie kwestia gustu, ergonomia trochę mniej, ale to trochę subiektywne odczucia. Natomiast lepsze parametry techniczne silników po lifcie nie podlegają dyskusji.

Co do ekranów dotykowych i tabletów, to jak dla mnie kokpit x5 wygląda przed liftem mało nowocześnie, a po "wizycie" w nowym RR Sport, wręcz oldskulowo.

Opublikowano

Teraz pozostaje pytanie na które sobie odpowiemy po pierwszych jazdach LCI - lub mogą powiedzieć ci, którzy już doświadczyli tabletozy w aktualnych wersjach typu 3 czy X7.


A mianowicie, czy w przypadku samochodu, nowoczesność tych ekranów i większości operacji na dotyku, to faktycznie coś dobrego?


Jeżdżę samochodami dość długo, aby stwierdzić że dużo operacji podczas prowadzenia pojazdu wykonuje się "na pamięć". Mam tu na myśli sterowanie radiem - choć to większość ma już na kierownicy - czy pozostałymi ustawieniami jak klimatyzacja, ogrzewanie tylnej szyby itp.

Opublikowano
Sporo negatywnych opinii jak na samochód, którego nikt jeszcze nie widział :lol:

Wrażenia wizualne to wyłącznie kwestia gustu, ergonomia trochę mniej, ale to trochę subiektywne odczucia. Natomiast lepsze parametry techniczne silników po lifcie nie podlegają dyskusji.

Co do ekranów dotykowych i tabletów, to jak dla mnie kokpit x5 wygląda przed liftem mało nowocześnie, a po "wizycie" w nowym RR Sport, wręcz oldskulowo.

 

Przecież nowy RR Sport ma środek bardziej podobny właśnie do wersji sprzed LCI:

- bardzo podobny wbudowany w deskę rozdzielczą zestaw wskaźników

- ma normalny lewarek do biegów

- ma normalne fizyczne pokretła do klimy


czyli ma elementy, które np. ja z chęcią widziałbym w wersji LCI.

Opublikowano

Z tymi fizycznymi pokrętłami od klimy troche przesadzacie. Ja osobiście nie pamiętam kiedy ostatnio regulowałem klimatyzacje w aucie.

Od tego jest opcja Auto :wink:

Co do lewarka, to się zgadzam, tutaj niepotrzebnie ucięli koszty.

Co do całokształtu nowej deski, to nie powiem, że mnie porywa jakoś ten design, ale nie powiem również, że obecna deska to jakiś majstersztyk (zegary live cockpit są, mówiąc delikatnie, "średnio" wkomponowane w deskę).

Opublikowano

Co do całokształtu nowej deski, to nie powiem, że mnie porywa jakoś ten design, ale nie powiem również, że obecna deska to jakiś majstersztyk (zegary live cockpit są, mówiąc delikatnie, "średnio" wkomponowane w deskę).


To fakt, ale przynajmniej klasyczny układ całego kokpitu został zachowany. W X7 z tabletem miałem taki problem, że przy ustawieniu kiery i fotela pode mnie nie widziałem boków zegarów, strasznie irytujące.W X5 może być podobnie, ale nie musi...

Co do samego wyglądu deski z tabletem i jego funkcjonalności pisałem już wcześniej, dla mnie nie do zaakceptowania :(

Opublikowano
Chłopaki mam wrażenie, że czytam tutaj co najmniej recenzje użytkowników albo testujących x5 lci, ale przecież tego samochodu nigdzie jeszcze nie ma. Skąd Wy wszyscy wiecie jak auto wyglada wewnątrz? Skąd wiecie jakie oparametry będą miały silniki?
Opublikowano
Masz rację, tylko zwróć uwagę,że tu nie chodzi o aspekty techniczne bo pre lci jeździ bardzo dobrze, a jeśli coś poprawią w parametrach silników to będzie jeździć jeszcze lepiej. Największe emocje wzbudziła tabletyzacja auta z którą wielu ciężko się pogodzić. Do tej pory dotyczyła tylko modeli elektrycznych, a od serii 3 zaczęła wkraczać do całej gamy modelowej. Jednym się podoba albo podchodzą obojętnie, a inni nie są w stanie przekonać się do tego rozwiązania zarówno pod względem wyglądu jak i funkcjonalności. W/g mnie można było w X5 zrobić to lepiej. W końcu ten model nie kupuje się dla wodotrysków i z tego co wiem sięga po niego bardziej konserwatywny target...
Opublikowano
Chłopaki mam wrażenie, że czytam tutaj co najmniej recenzje użytkowników albo testujących x5 lci, ale przecież tego samochodu nigdzie jeszcze nie ma. Skąd Wy wszyscy wiecie jak auto wyglada wewnątrz? Skąd wiecie jakie oparametry będą miały silniki?

Coś tam wiadomo (za bimmerpost)

xDrive40i gets 370hp

xDrive50e gets 480hp (with the powertrain we'll first see in 750e)

M50i becomes M60i with S68 engine

Opublikowano
To są wartości na rynek US - u nas zawsze będą małe różnice na +. Przykładowo 750e ma 489 KM. 40d w 7ce ma niższą moc niż obecnie bo 299KM, pytanie jak będzie w X5.
Opublikowano
tu bym obstawiał, że silniki będą spójne z X7 w PL, gdzie 40i ma 381km, a 40d 352 km. W 40d przyrost mocy to raczej kosmetyka (12 km), ale 40i to już sporo (prawie 50 km)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma na co czekać. Bateria o większej pojemności i wieksza moc jest potwierdzona. Wieszka moc będzie przypadała tylko na silnik elektryczny. To dla tych którzy jazda duzobtylko ma elektryku (ja) może mieć znaczenie.

 

Kolego nic bardziej mylnego. Silnik elektryczny przy przyspieszaniu reaguje jako pierwszy i ma maks moc

I moment dostępne natychmiast wiec jesli waga ze względu na wieksza baterie nie pójdzie w górę powinien być znacznie dynamiczniejszy. Jak będzie, zobaczymy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie rozumiem o co chodzi w twojej wypowiedzi I co jest mylnego w mojej. Ty piszesz o przyspieszeniu, ja pisze o pojemnosci baterii i mocy układu napędowego.


Przy okazji, 50e vs 45e będzie lżejszy, więc na 100% 50e będzie szybszy.



 

Nie ma na co czekać. Bateria o większej pojemności i wieksza moc jest potwierdzona. Wieszka moc będzie przypadała tylko na silnik elektryczny. To dla tych którzy jazda duzobtylko ma elektryku (ja) może mieć znaczenie.

 

Kolego nic bardziej mylnego. Silnik elektryczny przy przyspieszaniu reaguje jako pierwszy i ma maks moc

I moment dostępne natychmiast wiec jesli waga ze względu na wieksza baterie nie pójdzie w górę powinien być znacznie dynamiczniejszy. Jak będzie, zobaczymy

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ze powinien być odczuwalnie duzo dynamiczniejszy. Po naciśnięciu gazu silnik elektryczny reaguje duzo szybciej niz benzynowy. Znaczne zwiększenie jego mocy powinno wpłynąc bardzo pozytywnie na odczucie dynamiki (szybsza/mocniejsza reakcja na naciśnięcie gazu)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nadal nie rozumiem o co ci chodzi, ze moja wypowiedz jest mylna. Nie napisalem nic co zaprzecza temu co piszesz a dodatkowo dodalem, ze spodziewam, iz 50e bedzie szybszy.

 

To ze powinien być odczuwalnie duzo dynamiczniejszy. Po naciśnięciu gazu silnik elektryczny reaguje duzo szybciej niz benzynowy. Znaczne zwiększenie jego mocy powinno wpłynąc bardzo pozytywnie na odczucie dynamiki (szybsza/mocniejsza reakcja na naciśnięcie gazu)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.