Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak na przedni zderzak podstawowy, nie wygląda to najgorzej

Czekam z zamówieniem, gdy będą w końcu przyjmować na X6 LCI.

Handlowiec twierdzi, że 9 lutego będę mógł już zamówić.

Oby tylko nie spieprzyli czegoś w wyglądzie....

Opublikowano

Szkoda, że nie ma zdjęć środka - chociaż pewnie będzie to co w X7.


Lampy tym wzorem '>>' nawiązują jak rozumiem do zegarów - o ile tylne wyglądają ciekawie to przednie laserowe przed LCI wyglądały moim zdaniem dużo lepiej.

Opublikowano

Fajnie, że nie ma tych obrzydliwych świateł przednich jak nowe 7.

Szkoda, że w środku już jest porażka z tymi dwoma tabletami niespecjalnie pięknymi.

Ciekawe, że Mercedes porzuca dokładnie takie samo podejście i zaczyna działać z bardzo fajnym ekranem centralnym, a BMW robi takie rzeczy :cry:

Opublikowano

Miejmy nadzieje, że nowego modelu X5 za 2-3 lata już tak nie spier....

Handlowcy cały czas raportują do centrali, że wielu klientom kierunek zmian mówiąc delikatnie nie przypadł do gustu. Fejkowe wydechy, tablety na pół samochodu z rozbudowanymi funkcjami do granic absurdu, monumentalna stylistyka, rezygnacja z idrive np w X1 itp.

Ech, a może to po prostu ukłon w kierunku pokolenia instagrama :think:

Opublikowano
Brak wydechów ? :roll:

 

......"Widzimy na nich zmienioną przednią i tylną część nadwozia. Nowe BMW X5 LCI zyska przemodelowane zderzaki z atrapami wydechów i nieco inne lampy wykonane w technologii LED. Bardzo możliwe, że nie wszystkim przypadnie to do gustu.".....

Opublikowano

Jak ja się ciesze, że odebralem swoje X5 przed liftem. Jestem z neigo mega zadowolony. Jestem młody ( rocznik '90), ale zdecydowanie bardziej pasuje mi stylistyka, która jest obecnie w X5 niż w w nowym X7.

Te wielkie tablety nie pasują mi, ale musze przyznać, żę działa fajnie nowy interfejs. po testach i7 można do tego przywyknąć.

Opublikowano
Atrapy wydechow to sa juz tak naprawde od obecnej G05(nie wszystkie wersje), gdzie w trapezowe „koncowki" wydechu w zderzaku, wchodzą cienkie rurki prawdziwego wydechu.
Opublikowano
Atrapy wydechow to sa juz tak naprawde od obecnej G05(nie wszystkie wersje), gdzie w trapezowe „koncowki" wydechu w zderzaku, wchodzą cienkie rurki prawdziwego wydechu.

 

Jeśli w obecnej X5 G05 Pre LCI w/g Ciebie są atrapy wydechów to co w takim razie jest w Audi czy Volvo :?:

Owszem, nie jest to może najszczęśliwsze rozwiązanie, ale jednak oba wydechy "żyją" a nie udają, że żyją :lol:

Opublikowano

Niestety w nowej serii 5 wydechy będą już schowane pod zderzakiem.

Zapewne jedynie w m5 (hybrydowym :mad2: ) końcówki będą widoczne.

Ale w e38 i e39 końcówki wydechów były schowane i nikt nie narzekał...


Co do x5. Dla mnie zmiany we wnętrzu nie były do zaakceptowania i z premedytacją kupiłem pre LCI.

Mam nadzieję, że BMW zależy jeszcze choć trochę na rynku Europejskim, wezmą sobie do serca feedback z rynku i kolejne generacje wrócą do normalności.

Opublikowano

Co do x5. Dla mnie zmiany we wnętrzu nie były do zaakceptowania i z premedytacją kupiłem pre LCI.

Mam nadzieję, że BMW zależy jeszcze choć trochę na rynku Europejskim, wezmą sobie do serca feedback z rynku i kolejne generacje wrócą do normalności.


Rozmawiałem z wieloletnim handlowcem i to pierwszy raz kiedy duża część klientów po informacji o tym jakie zmiany zajdą po liftingu, zdecydowała się nie czekać na lift tylko zamówiła bądź kupiła z placu wersje przed liftem.

Chodź są i tacy którzy czekają na TV na desce... :lol:

Czas pokaże jak te zmiany wpłyną na sprzedaż...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ale e38i e39 nie miały plastikowych nakładek imitujących wydechy :8) po prostu miały schowane.

Powinni do fake wydechów dawać wkładkę pushup do gaci :D mniej więcej ten sam poziom :lol: :lol:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Info z salonu z Niemiec- wersja po LCI będzie ok 5% droższa i do tego teraz oferują rabat 16%, a na nową wersję max 9%.

Czyli mamy za LCI 12% więcej, przy kwocie ok 450 000 brutto to się robi 54 000 PLN brut.

Z drugiej strony przy późniejszej odsprzedaży wersja po lifcie będzie droższa, tylko czy aż o tyle?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obecnej X5 tylko X5M ma prawdziwe wydechy, reszta to cienkie rurki wchodzące w atrapę w zderzaku. Takie czasy.


Lampy przednie z "7" i "X7" nie mogły wejść do X5 , bo są zarezerwowane dla aut wyższej klasy (GKL).

 


BMW stara sie zrożnicowac X5 I X7 bo do tej pory X7 było tylko X5-ka w wersji long z dłuższym rozstawem osi. Teraz design X7 bedzie jak z nowej serii 7 chociaż pod "skórą" nadal stara i biedna pokrewna technika z X5. :wink: Marketingowo to się jednak obroni. Na pierwszy rzut oka bedzie widac, ktore modele to te flagowe a które to te dla plebsu :lol:

Zwykle trudno mi się przyzwyczaic i z wielkim entuzjazmem przyjmowac kolejne liftingi ale w tym wypadku uważam lifting X7 za bardzo fajny i żałuje że X5 nie bedzie tak wyglądac. Z drugiej strony moze i dobrze bo moj ssmochod nie bedzie wygladał jak stary model...

  • Moderatorzy
Opublikowano

LCI production in 04/23

In production until 07/26 (G05 X5, F95 X5M) and 03/28 (G06 X6, F96 X6M)

X6 sDrive40i dropped (at least in the US).

Gets refreshed B57 (non-US), B58 and the new S68 engines

xDrive40i gets 370hp

xDrive50e gets 480hp (with the powertrain we'll first see in 750e)

M50i becomes M60i with S68 engine

M package becomes standard on X6

Ambient Air and Acoustic Glazing will be available

X5 will have the illuminated grill like X6 does now.

Opublikowano
Jesli to bedzie prawda, że G06 LCI będzie produkowane aż do 2028 roku, to znowu pojeżdżę 6 lat X6, zanim coś nowego zamówię :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

X7 rozni sie od X5 troche wiecej niz rozstawem osi.

 

W obecnej X5 tylko X5M ma prawdziwe wydechy, reszta to cienkie rurki wchodzące w atrapę w zderzaku. Takie czasy.


Lampy przednie z "7" i "X7" nie mogły wejść do X5 , bo są zarezerwowane dla aut wyższej klasy (GKL).

 


BMW stara sie zrożnicowac X5 I X7 bo do tej pory X7 było tylko X5-ka w wersji long z dłuższym rozstawem osi. Teraz design X7 bedzie jak z nowej serii 7 chociaż pod "skórą" nadal stara i biedna pokrewna technika z X5. :wink: Marketingowo to się jednak obroni. Na pierwszy rzut oka bedzie widac, ktore modele to te flagowe a które to te dla plebsu :lol:

Zwykle trudno mi się przyzwyczaic i z wielkim entuzjazmem przyjmowac kolejne liftingi ale w tym wypadku uważam lifting X7 za bardzo fajny i żałuje że X5 nie bedzie tak wyglądac. Z drugiej strony moze i dobrze bo moj ssmochod nie bedzie wygladał jak stary model...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Deska X5 LCI bedzie wygladala tak jak X7 LCI, z wyjatkiem podswietlanego napisu X5.

 

Szkoda, że nie ma zdjęć środka - chociaż pewnie będzie to co w X7.


Lampy tym wzorem '>>' nawiązują jak rozumiem do zegarów - o ile tylne wyglądają ciekawie to przednie laserowe przed LCI wyglądały moim zdaniem dużo lepiej.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eeee, jaki lament sie podnosl, kiedy BMW zaprezentowalo nowe lampny X7 / serii 7. Czytajac komentarze w necie moza byloby odniesc wrazenie, ze BMW nie sprzeda ani jednego samochodu. Z tego co wiem X7 LCI i seria 7 sprzedaja sie dobrze. To samo bedzie z X5 LCI - "krzykacze" bede biadolic, ze to nie tak, ze tamto nie tak... a wiekszosc i tak kupi nowe modele.

 

Miejmy nadzieje, że nowego modelu X5 za 2-3 lata już tak nie spier....

Handlowcy cały czas raportują do centrali, że wielu klientom kierunek zmian mówiąc delikatnie nie przypadł do gustu. Fejkowe wydechy, tablety na pół samochodu z rozbudowanymi funkcjami do granic absurdu, monumentalna stylistyka, rezygnacja z idrive np w X1 itp.

Ech, a może to po prostu ukłon w kierunku pokolenia instagrama :think:

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ktora wersje silnikowa wybierasz? Jesli jedna z 50e lub M60i, to zmiany sa na tyle istotne, ze wyzsza cena jest uzasadniona. Musimy poczekac na szczegoly wyposazenia standardowego. X7 M60i podskoczyla w stosunku do M50i o kilka tysiecy $. Bylo to przede wszystkim wlaczneiem DHP do wyposazenia standardowego. Trzeba porownywac jablko do jablka a nie same wartosci bezwgledne.

 

Info z salonu z Niemiec- wersja po LCI będzie ok 5% droższa i do tego teraz oferują rabat 16%, a na nową wersję max 9%.

Czyli mamy za LCI 12% więcej, przy kwocie ok 450 000 brutto to się robi 54 000 PLN brut.

Z drugiej strony przy późniejszej odsprzedaży wersja po lifcie będzie droższa, tylko czy aż o tyle?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.