Skocz do zawartości

bmw f11 525d 218 wymiana silnika


boodek92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przychodze tutaj z prosba o porade,w mojej f11 525d 218 xdrive po przejechaniu 150km od zakupu korba wyszła bokiem(sprzedajacy osoba fizyczna umywa rece,sprawa pojdzie do sądu) Chce jak najszybciej działać zeby mieć auto sprawdze z tego co sie dowiedziałem to u mnie jest silnik n47s1 chociaż w papierach widnieje n47t szczerze powiedziawszy to jestem w tym zielony dlatego przychodze tu o porade,widze ze tych silnikow jest bardzo mało a jak są to słupki w cenie ok 15k pln, znajomy co siedzi w BMW oraz kilka innych osob powiedziało mi że spokojnie moge kupic słupek od 2.0 184 i bez problemu bedzie pasował, Proszę o porade oraz na jakie koszta się nastawiać i co zrobic najlepiej zeby nie mieć powtórki z rozrywki zebym mogl spokojnie kilka lat pojezdzic?


Jeżeli podobny temat juz gdzies było to sorki ale przeszperałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Patrząc na szybko to 18d/20d/25d ma ten sam numer bloku, tyle że 18d/20d ma oznaczenie N47N a 25d ma N47S1. To oznaczenie N47T ma charakter wersji mocy jako TOP pewno... Tak domniewam, ponieważ na przykład ja mam N57Z na dwóch turbinach i w papierach widnieje jako N57T...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej szukać rozbitej z niemiec i przełożyć osobiście, bo to co widziałem na yt nawet wśród "odnawianych" "odświeżanych" i "zregenerowanych" to niezłe wałki.

 

Tak ale to tez kupujesz kota w worku bo nie wiesz kto jak dbał, i w regenerowany i w używanym można się na mnie wbić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Raczej szukać rozbitej z niemiec i przełożyć osobiście, bo to co widziałem na yt nawet wśród "odnawianych" "odświeżanych" i "zregenerowanych" to niezłe wałki.

 

Tak ale to tez kupujesz kota w worku bo nie wiesz kto jak dbał, i w regenerowany i w używanym można się na mnie wbić

 



Dzwoniłeś do Kunca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego, proszę cię bardzo ........

Podałem ci adres, masz imię i nazwisko , czy możesz sobie wyGooglować to wszystko.

Wyskoczy ci Facebook, YouTube.

Gdy wejdziesz w powyższy link , przekieruje cię na Mapy Google a tam jest wszystko napisane + zdjęcia.

Proszę cię, troszkę zaangażowania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W co byście szli na moim miejscu ? Silnik regenerowany ale pewniak od mechanika z Legnicy Filmar M.Malczuk ma sprawdzonego dostawcez Jarocina z gwarancja nie tak jak te z Poznania. Gościu ma same dobre opinie już trochę takich silników przekładal i rzekomo nigdy nic nie wróciło, znalazłem kilka osób co u niego robiło i mówią ze 0 problemów czy jednak iść w używany słupek(tak naprawdę kot w worku) ? Szukam najlepszej opcji żeby nie mieć powtórki z rozrywki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę....

Kolejna osoba , która na około , na około drąży temat aby w odpowiednim momencie zareklamować gościa....

Masakra..... :duh:

Własnym oczom nie wierze co ty za bzdury piszesz

Dostałem gościa z polecenia na grupie na fb bmw f10/11 wczoraj pierwszy raz o nim usłyszałem a ty mi takie głupoty opowiadasz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego kluczysz i kluczysz .

Załóżmy,że nie było tematu Adama Kunca.

Wklejam ci adres warsztatu a ty pytasz co to jest???????


Ewidentnie widać,że wklejony adres to warsztat mechaniczny zajmujący się BMW.

Dzwonisz do nich , dowiadujesz się jakie jest ich zdanie na ten temat i ile to kosztuje.

Ty chcąc otrzymać jak najwięcej informacji jak i opinii na ten temat , przedstawiasz z grubsza uzyskane informacje od warsztatu co spowoduje ,że ( może? ) ktoś z forumowiczow odniesie się to tych informacji w jaki kolwiek sposób.



Ja mogę ci powiedzieć tyle, osobiście oddał bym auto do serwisu specjalizującego się w marce BMW ( ma tą chwilę do tych , których ci poleciłem ) , na pewno nie wkładał bym do auta kupionego drugiego silnika , ani silnika po regeneracji tylko zlecił bym wykonanie naprawy mojej jednostki w/w warsztatowi. Chyba ,że mój motor nie nadaje się do naprawy , warsztat kupuje kolejny silnik i naprawia/przegląda go dając mi na to gwarancję.


Ceny mocno się zmieniły, nie jestem nawet teoretycznie doinformowani ale tyle co kojarzę jest to kwota 20 - 25 tyś zł. Oczywiście wszystko zależy od zakresu prac i ilości wymienionych części.


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego kluczysz i kluczysz .

Załóżmy,że nie było tematu Adama Kunca.

Wklejam ci adres warsztatu a ty pytasz co to jest???????


Ewidentnie widać,że wklejony adres to warsztat mechaniczny zajmujący się BMW.

Dzwonisz do nich , dowiadujesz się jakie jest ich zdanie na ten temat i ile to kosztuje.

Ty chcąc otrzymać jak najwięcej informacji jak i opinii na ten temat , przedstawiasz z grubsza uzyskane informacje od warsztatu co spowoduje ,że ( może? ) ktoś z forumowiczow odniesie się to tych informacji w jaki kolwiek sposób.



Ja mogę ci powiedzieć tyle, osobiście oddał bym auto do serwisu specjalizującego się w marce BMW ( ma tą chwilę do tych , których ci poleciłem ) , na pewno nie wkładał bym do auta kupionego drugiego silnika , ani silnika po regeneracji tylko zlecił bym wykonanie naprawy mojej jednostki w/w warsztatowi. Chyba ,że mój motor nie nadaje się do naprawy , warsztat kupuje kolejny silnik i naprawia/przegląda go dając mi na to gwarancję.


Szczerze to nie widziałem tego linka dopiero zauważyłem go jak napisałeś czy się kontaktowałem z nimi , u mnie serducho do śmieci korba bokiem dziura w silniku , i zrozum mnie ze szukam różnych opcji bo tu koszta nie są małe a sprzedający nie poczuwa się do winny dlatego szukam dla siebie najlepszej opcji żeby te 100k km pojeździć bez problemów a ty mi insynujesz jakiś podstęp , zobacz sobie na fb tez pytałem co zrobić 20k to nie mało dlatego staram się dowiedzieć uzyskać jakieś informacje jak to zrobić żeby powiedzmy zmieścić się w 17k odezwali się do mnie chłopaki z Bawaria Parts ze maja slupek za 12k z przebiegiem 60k mil ale to tez jest kot w worku, kupując taki używany słupek wypadało by go rozebrać zobaczyć panewki wał itd zrobić rozrząd, dlatego sam już nie wiem co mam zrobić mam mętlik s głowie przejechałem tym autem 150km..


Ceny mocno się zmieniły, nie jestem nawet teoretycznie doinformowani ale tyle co kojarzę jest to kwota 20 - 25 tyś zł. Oczywiście wszystko zależy od zakresu prac i ilości wymienionych części.


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego kluczysz i kluczysz .

Załóżmy,że nie było tematu Adama Kunca.

Wklejam ci adres warsztatu a ty pytasz co to jest???????


Ewidentnie widać,że wklejony adres to warsztat mechaniczny zajmujący się BMW.

Dzwonisz do nich , dowiadujesz się jakie jest ich zdanie na ten temat i ile to kosztuje.

Ty chcąc otrzymać jak najwięcej informacji jak i opinii na ten temat , przedstawiasz z grubsza uzyskane informacje od warsztatu co spowoduje ,że ( może? ) ktoś z forumowiczow odniesie się to tych informacji w jaki kolwiek sposób.



Ja mogę ci powiedzieć tyle, osobiście oddał bym auto do serwisu specjalizującego się w marce BMW ( ma tą chwilę do tych , których ci poleciłem ) , na pewno nie wkładał bym do auta kupionego drugiego silnika , ani silnika po regeneracji tylko zlecił bym wykonanie naprawy mojej jednostki w/w warsztatowi. Chyba ,że mój motor nie nadaje się do naprawy , warsztat kupuje kolejny silnik i naprawia/przegląda go dając mi na to gwarancję.


Rozmawiałem tez z Fąfara(jak siedzisz w temacie to wiesz kto to ) powiedzieli mi ze 17k, oni maja słupek i zrobią robotę ale nie dają gwarancji ze za 500km znowu panewki się nie obrócą.. dlatego tez szukam jakiejś opcji żeby mieć gwarancje


Ceny mocno się zmieniły, nie jestem nawet teoretycznie doinformowani ale tyle co kojarzę jest to kwota 20 - 25 tyś zł. Oczywiście wszystko zależy od zakresu prac i ilości wymienionych części.


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie widziatem tego linka dopiero zauwazytem go jak napisates czy sie kontaktowatem z nimi, u mnie serducho do smieci korba bokiem dziura w silniku , i zrozum mnie ze szukam róznych opcji bo tu koszta nie sa mate a sprzedajacy nie poczuwa sie do winny dlatego szukam da siebie najlepszej opcji zeby te 100k km pojezdzic bez problemów a ty mi insynujesz jakis podstep , zobacz sobie na fb tez pytatem co zrobié 20k to nie mato dlatego staram sie dowiedziec uzyskac jakies informacje jak to zrobic zeby powiedzmy zmiescié sie w 17k odezwali sie do mnie chopaki z Bawaria Parts ze maja slupek za 12k z przebiegiem 60k mil ale to tez jest kot w worku, kupujac taki uzywany stupek wypadato by go rozebrac zobaczyc panewki wat it zrobic rozrzad, dlatego sam juz nie wiem co mam zrobic mam metlik s glowie przejechatem tym autem 150km..

Rozmawiatem tez z Fafara (jak siedzisz w temacie to wiesz kto to ) powiedzieli mi ze 17k, oni maja stupek i zrobia robote ale nie daja gwarancji ze za 500km znowu panewki sie nie obróca.. dlatego tez szukam jakiejs opcji zeby mic gwarancje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ok kolego , ja nie jestem tu żadną wyrocznią.

Śledzę tematy motoryzacji a w szczególności te , które dotyczą marki BMW.


Żaden z mechaników nie wie co siedzi w silniku dlatego dostajesz wycenę minimum - maximum.


Powiem ci tak , jak warsztat robi naprawę silnika i robi to na częściach OE to na 100% dostaniesz gwarancję na zastosowane części jak i wykonaną usługę.

Nie chcę też pisać cały czas o A K.

Ale obserwuje ich na YouTube i widzę jak oni podchodzą do sprawy. Jak wyciągają panewki to wal oddają do firmy która robi pomiary a wyrazie czego szlif, jeśli jest jeszcze z czego zbierać?

Chodzi o to,że oni robią na miejscu to co są w stanie zrobić sami a znając się na fachu i nie chcąc popełnić żadnej gafy oddają inne elementy do fachowców aby mieć 100% pewność ,że zrobili wszystko zgodnie ze sztuką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kolego , ja nie jestem tu żadną wyrocznią.

Śledzę tematy motoryzacji a w szczególności te , które dotyczą marki BMW.


Żaden z mechaników nie wie co siedzi w silniku dlatego dostajesz wycenę minimum - maximum.


Powiem ci tak , jak warsztat robi naprawę silnika i robi to na częściach OE to na 100% dostaniesz gwarancję na zastosowane części jak i wykonaną usługę.

Nie chcę też pisać cały czas o A K.

Ale obserwuje ich na YouTube i widzę jak oni podchodzą do sprawy. Jak wyciągają panewki to wal oddają do firmy która robi pomiary a wyrazie czego szlif, jeśli jest jeszcze z czego zbierać?

Chodzi o to,że oni robią na miejscu to co są w stanie zrobić sami a znając się na fachu i nie chcąc popełnić żadnej gafy oddają inne elementy do fachowców aby mieć 100% pewność ,że zrobili wszystko zgodnie ze sztuką.

No widzisz a ja się naczytałem i na oglądałem ze wału nie można szlifować ze tylko nowy jak coś

Dlatego ja już zgłupiałem a wiesz wydałem na 60k i chce je tak zrobić żeby się nacieszyć bo autko naprawdę fajne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tu na forum pisałem, pierwszy lepszy przykład na kanale profesora Chrisa, rozkręca i pokazuje silnik zregenerowany.... Masakra i kosmos. Pewno ktoś powie nie wszystkie są takie, ok w takim razie wchodzimy na katalog cen i sobie patrzymy na same podstawowe części które będą musiały być kupione. Nagle się okazuje że albo oni robią to za darmo, albo połowa jest części nie zmienione lub jakieś stare używki... Temat trzeba przemyśleć bo przy takich grubych tematach to okazji niema niestety.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tu na forum pisałem, pierwszy lepszy przykład na kanale profesora Chrisa, rozkręca i pokazuje silnik zregenerowany.... Masakra i kosmos. Pewno ktoś powie nie wszystkie są takie, ok w takim razie wchodzimy na katalog cen i sobie patrzymy na same podstawowe części które będą musiały być kupione. Nagle się okazuje że albo oni robią to za darmo, albo połowa jest części nie zmienione lub jakieś stare używki... Temat trzeba przemyśleć bo przy takich grubych tematach to okazji niema niestety.

No właśnie wiem… ale żeby mieć pewniaka to trzeba kupić używany słupek i go rozebrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.