Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co czytałem i z tego co widzę na nagraniu a jest to jazda z celowym przyśpieszaniem na różnych biegach często od 1500 obrotów wskazuje, że pompa paliwa chyba dobra przepławka chyba dobra. A turbo nie wiem jak się zachowuje ale zdaje się, że zamula.

Z problemów jakie odczuwam to szarpanie przy ruszaniu bez gazu (które nie jest ciągłe, zależy jaki ma kaprys jest 2 tygodnie dobrze i nagle dławi i szarpie jakby miał zgasnąć przy ruszaniu) po pełnym puszczeniu sprzęgła jeszcze go jakby dusi gdzie po chwili jakby się stabilizuje i podnosi sobie obroty i ciągnie. Myślę, że dwumasa ale jak turbo to też chyba może ?

Ciśnienie na szynie mam już względnie długo błąd, ale doszedła teraz kontrola ładunku. Dodam że mam zabezpieczenie gdzie trzeba coś zrobić by odpalić (zamknięcie obiegu). Filtr paliwa rozbierałem czyściutki, powietrza wymieniam też co roku, kilka opiłków małych było w filtrze oleju w tym roku wymiana całości latem.


Co do FRM kilka razy w życiu zauważyłem jak po odpaleniu sobie rusza lampami w górę w dół ale było to może z 4 razy. Błąd już stary jak nie wiem ciągle wraca.

I ostatnie pytanie nawiązując do https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=398357&start=15 zainstalowałem aku 80A pojechałem na kodowanie gdzie kodował 80 ale gdzieś był problem bo wszędzie pisało niby na 80A a na głównej stronie w insta było 90A. A teraz mi w aplikacji też pokazuje 90A i gorzej bo pojemność pozostałą wylicza na 91 czy wszystko będzie ok bo to AGM i trochę kasy wrzuciłem, nie chce za rok lub dwa znów wymieniać, z powodu przeładowywania.


Sorki za muzykę ale nie zauważyłem apki w tle :P Nagranie z Aktualne/Oczekiwane oraz livedata oraz aku. Ostatnie sekundy to z postoju przygazówka.



MOTOR -->

4B90 monitorowanie ciśnienia na szynie przy uruchomieniu silnika

4530 kontrola ładunku powietrza, odstępstwo

od normy

FRM -->

9CB6 Brak opisu

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No mam wrażenie, że z dołu nie drze tak jak powinno. Nie da się zrobić z tzw strzała bo go zdławia. Jak wrzucę 2 by się toczyć w korku to go dusi jakby miał zgasnąć i obroty spadają a po jakiejś dłuższej chwili (dla mnie na około 3 sekundy) jakby jakąś korektę robił i ciągnie normalnie.

Kiedyś przy przy gazówce ze świateł niemal zawsze trakcja i ślizgawka teraz brak. Kiedyś robił około 8 sekund do setki teraz 10.

Wraca ciągle ten błąd od powietrza, odstępowo od normy. Raz na jakiś czas z dołu łapie jakieś szatańskiej mocy, jakby wracał w serie, coraz rzadziej.


Turbiny nie sprawdzałem bo szczerze nie wiem gdzie jest pewnie gdzieś z tyłu, jak gdzieś koło filtra powietrza to nie wiem może ślepy jestem ale nigdy nie zauważyłem.


Dźwięku nic nie słyszę takiego kiedyś pod górkę był świst przy gazówce ale to podobno dzwoni tak wentylator na wykończeniu tym bardziej, że przy wyłączonej nie dzwonił :D

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.