Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do posiadaczy usługi Pakiet Repair Inclusive, a konkretniej:

7CK Pakiet Repair Inclusive - 5 lat / 200.000km


Czy poza zamówieniem i wszelakimi (nieoficjalnymi) dekoderami VIN on-line, istnieje możliwość zweryfikowania, czy samochód posiada wykupioną powyższą usługę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie ufasz nieoficjalnym dekoderom zadzwoń do pierwszego lepszego ASO lub na infolinie BMW, powinni udzielić Ci tej informacji.
Opublikowano
Pytanie do posiadaczy usługi Pakiet Repair Inclusive, a konkretniej:

7CK Pakiet Repair Inclusive - 5 lat / 200.000km


Czy poza zamówieniem i wszelakimi (nieoficjalnymi) dekoderami VIN on-line, istnieje możliwość zweryfikowania, czy samochód posiada wykupioną powyższą usługę?

 

Dekoder vin ci tego nie wykaże jak było dokupione po odbiorze auta. Tylko weryfikacja w serwisie lub w aplikacji BMW.

Pozdrawiam


Maciek

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam taki pakiet - 7CK - w swoim X3. Teraz auto jest w serwisie i naprawa mechaniczna przedłuża się z powodu braku jednej części. Panowie z ASO mówią, że jeszcze około tydzień - trudno mieć o to do nich pretensje, bo to co potrzebne zamówili od razu - po prostu nie ma w magazynie.

Czy ktoś jest zorientowany, czy w ramach tego pakietu (7CK) przysługuje bezpłatne auto zastępcze w takiej sytuacji?

Opublikowano
2 godziny temu, MarekX3 napisał(a):

Mam taki pakiet - 7CK - w swoim X3. Teraz auto jest w serwisie i naprawa mechaniczna przedłuża się z powodu braku jednej części. Panowie z ASO mówią, że jeszcze około tydzień - trudno mieć o to do nich pretensje, bo to co potrzebne zamówili od razu - po prostu nie ma w magazynie.

Czy ktoś jest zorientowany, czy w ramach tego pakietu (7CK) przysługuje bezpłatne auto zastępcze w takiej sytuacji?

Nie, w ramach pakietu nie masz auta zastępczego, ale jeśli jest to np. naprawa gwarancyjna to powinieneś dostać auto zastępcze. A jeśli to po prostu część zakwalifikowana do wymiany przez zużycie/eksploatację to auto nie przysługuje.

Opublikowano

W ramach BRI samochód zastępczy nie przysługuje, ale przysługuje w ramach BMW Mobile Care. W przypadku samochodów serwisowanych zgodnie z terminem w razie konieczności naprawy przysługiwał samochód zastępczy. Tak było w moim przypadku - pojechałem na akcję serwisową i przy okazji stwierdzono uszkodzenie wymagające naprawy z BRI (było to w trzecim roku użytkowania samochodu, więc po upływie ustawowej gwarancji). Samochód musiał zostać w serwisie i zorganizowano mi samochód zastępczy. 

Więc zapytaj w serwisie, może w Twoim przypadku będzie podobnie.

Opublikowano
2 godziny temu, pulower napisał(a):

W ramach BRI samochód zastępczy nie przysługuje, ale przysługuje w ramach BMW Mobile Care. W przypadku samochodów serwisowanych zgodnie z terminem w razie konieczności naprawy przysługiwał samochód zastępczy. Tak było w moim przypadku - pojechałem na akcję serwisową i przy okazji stwierdzono uszkodzenie wymagające naprawy z BRI (było to w trzecim roku użytkowania samochodu, więc po upływie ustawowej gwarancji). Samochód musiał zostać w serwisie i zorganizowano mi samochód zastępczy. 

Więc zapytaj w serwisie, może w Twoim przypadku będzie podobnie.

Dziękuję - cenne wskazówki

Opublikowano
3 godziny temu, scooterek napisał(a):

Nie, w ramach pakietu nie masz auta zastępczego, ale jeśli jest to np. naprawa gwarancyjna to powinieneś dostać auto zastępcze. A jeśli to po prostu część zakwalifikowana do wymiany przez zużycie/eksploatację to auto nie przysługuje.

Auto ma 5 lat i tuż przed upływem terminu BRI zostało oddane do serwisu (przez szyberdach się leje na myjni; przetkanie odpływów nie pomogło - jest konieczna większa akcja - czegoś tam nie mają - jest w serwisie już 3 tygodnie i w/g ASO będzie kolejny tydzień - wytrzymam dzięki samochodowi żony i Uberowi, ale wkrótce muszę uzyskać samodzielną mobilność).

Tak czy inaczej - dzięki za odpowiedź

Opublikowano
21 godzin temu, MarekX3 napisał(a):

Dziękuję - cenne wskazówki

Udało Ci się coś ustalić w serwisie?

Opublikowano

Na razie nie próbowałem. Kilka dni temu obiecali mi naprawę do końca tego tygodnia i ja to zaakceptowałem.

Zapytam o samochód zastępczy, jeżeli nie uda się naprawić i wydać mi auta do poniedziałku rano.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.