Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Koledzy mam pytanie odnośnie asystenta parkowania w F11Lci,czy moduł parkowania nadal jest w bagażniku?czy w poliftach był już wykorzystywany ten sam,który obsługuje czujniki Pdc przód i tył?i poszukuje schematu elektr.tego asystenta

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dv2bXYh1


CUA83Xl9



Obłożenie styków złącza wtykowego B41*1B


1. mi/Zasilanie, zacisk 15/Bezpiecznik F134

2. A/Zasilanie czujnika ultradźwiękowego/Czujnik ultradźwiękowy, asystent manewrowania przy parkowaniu, prawy

3. E/A//Sygnał magistrali LIN/Czujniki ultradźwiękowe

4 -- Nieużywany

5 -- Nieużywany

6 -- Nieużywany

7 -- Nieużywany

8. E/A//Sygnał magistrali FlexRay/Centralny moduł bramy

9. E/A//Sygnał magistrali FlexRay/Centralny moduł bramy

10. M/Grunt/Punkt uziemienia

11. mi/Masa czujnika/Czujniki ultradźwiękowe

12. A/Zasilanie czujnika ultradźwiękowego/Czujnik ultradźwiękowy, asystent manewrowania przy parkowaniu, lewy

13 -- Nieużywany

14 -- Nieużywany

15. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania

16. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania

17. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania

18. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania





_________________________________________________________





Chodzi ci o moduł zasilający te czujniki....?


CUtBbyPx

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O ten moduł ci chodzi???


F63AusuL


CVIrBCss



Jeśli tak , to wchodzą do kości A51*1B...

- pin nr.1 kol.przew. różowy ----------

- pin nr.2 kol.przew. zielony ----------






_________________________________________________________








Czy ty masz asystenta zmiany pasa ruchu?

Opublikowano

Dzięki za kolejna pomoc

Nie mam asystenta zmiany pasa (tego w lusterkach)

Mam kafas2

Dokładam ACC i przy okazji chce dołożyć S5DPA czyli asystenta stad te prośby o schemat bo z tego co wyczytałem to w każdej efce ten pma był inaczej połączony z ZGW jeśli chodzi o pinout

A orientujesz się może jak leciała wiązka od tego asystenta w aucie oryginalnie F11lci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli nie masz asystenta zmiany pasa ruchu to zobacz czy masz w module od asystenta parkowania zmostkowane piny ?

Jak znajdę chwilę czasu to podam ci jakie piny są ze sobą zmostkowane.

Nie znam położenia kabli , popatrzę na rysunkach, może coś ustalę




Ps.


Kość B41*1B od modułu B41

Jeśli nie posiadasz asystenta zmiany pasa ruchu ( wyposażenie P5AG ) to w/w module zmostkowane masz piny....

- pin nr. 15 z 17 , kol.przew. różowy ----------

- pin nr.16 z 18 , kol.przew. zielony ---------



CUA83Xl9









_________________________________________________________









FEkPTO7F






Tu lecą przewody od czujników w błotniku .

CTtw7kCg


1VnYkIJ6uk




Moim zdaniem przewody od modułu B41 lecą w prawą stronę, kierunku prawej kieszeni, następnie lecą dolem pod wykładziną prawą stroną nadwozia w kierunku przednich bezpieczników.

Dv2bXYh1

Opublikowano

Dzięki za pomoc

Kupiłem moduł PMA z kostka i ucięta wiązka i tam właśnie są znostkowane przewody trochę mnie to zastanawiało ale teraz dzięki tobie już wiem o co kaman


Ps

A znajdziesz jak leci wiązka od ACC do środka auta?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

CVkwQyx8


Kość B41*1B

- pin nr.3 , kol.przew. niebiesko - zielony

- pin nr.11 , kol.przew niebiesko - brązowy

- pin nr.12 , kol.przew szaro - czerwony








CUtBbyPx



Kość B41*1B

- pin nr.2 , kol.przew niebiesko - czerwony

- pin nr.3 , kol.przew niebiesko - zielony

- pin nr.11 , kol.przew niebiesko - brązowy






Jak widzisz , pin nr. 3 i 11 jest wspólny dla lewego i prawego czujnika

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Ps

A znajdziesz jak leci wiązka od ACC do środka auta?

 



Najprawdopodobniej, od czujnika przewody idą do prawej lampy do kości X148*1B ( masa z czujnika ACC leci bezpośrednio do punktu zbiorczego Z10*2B ) , następnie przewody wracają belką z prawej lampy przewodem X143*1V do lewej lampy , gdzie na jej wysokości wchodzą do przestrzeni pasażerskiej przewodem X176*1V.


F5srFgzO

FEac2Eg6

GIl6o5PG

1VnYfK7slh




Ps.

Strona przeprowadzonych przewodów zależy od wersji zastosowanych aktywnych czujników bezpieczeństwa.

Co najgorsze nie jest to wypunktowane co ma na to wpływ, tak więc jest to ( z mojej strony ) , wlasna analiza schematów, ponieważ nie mam tam informacji jak przebiega od A do Z dana wiązka elektryczna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.