Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wycena M pakietu. Poniższe założenia dotyczą modelu 320i 2.0 150 KM o nadwoziu sedan przed liftingiem.

Dodatkowe informacje:

* - w zależności od posiadanego wyposażenia (wybieramy jedną pozycję z dostępnych, a nie wszystkie z gwiazdką tzn. jak wybieramy pozycję nr 36 to nie kupujemy już pozycji nr 37, jak wybieramy pozycję nr 2 to nie kupujemy już pozycji nr 1 itd.),

** - zaleca się użycie starego wzmocnienia czołowego, gdyż zakup nowego i jego montaż winduje cenę i czas robocizny w górę diametralnie,

*** - w zależności od tego w jakim miejscu wyjdą nam dziury w tablicy rejestracyjnej, takie zaślepki kupujemy,

- wycena nie zawiera lakierowania elementów,

- poniżej zostaną podane koszty przy cenie nowych zderzaków oraz progów z ASO oraz tych używanych,

- nikt w ASO przez telefon nie poda tak dokładnych informacji,

- wszystko będzie tak jak w oryginale,

- proszę o informację, jeżeli cos pominąłem,

- zmiany podejdą pod większość modeli, bez względu na silnik,

- proszę wziąć poprawkę na kształt nadwozia,

- wkręty do mocowania tylnego zderzaka od dołu zostaną wykorzystane, dotyczy to również osłony pod silnik.

Koszt części bez zderzaków (kratek środkowych i bocznych, również bez tylnego dyfuzora i nakładki na tenże), progów, świateł przeciwmgłowych oraz wzmocnienia czołowego dla auta bez PDC, spryskiwaczy reflektorów i zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd: 2728,09 zł - tyle zapłacimy w ASO za wszystkie podzespoły.

Resztę rzeczy kupimy na allegro w atrakcyjnej cenie, tzn. zderzak przedni z kratkami, zderzak tylny z dyfuzorem oraz progi w cenie za komplet ok. 1500,00 zł, do tego malowanie elementów ok. 1000,00 zł.

Całość bez montażu powinna wynieść ok. 5300,00 zł, jeżeli chcemy zachować oryginalność. oczywiście koszty można zredukowac wykorzystując używane części jak np. ślizgi zderzaka tylnego itp. nie mniej nie wszystko znajdzie się na allegro. Można zredukować koszt niektórych mocowań o ok. 200,00 zł.


3oZUd3V.png


NgRX49P.png


dgiN998.png

  • Odpowiedzi 454
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dziękuję, w razie pytań jeszcze to będę się zwracał o pomoc :wink:


Powoli kompletuję sobie wszystko do tylnego zderzaka i tutaj miałbym prośbę, tak żebym miał 100% pewność co potrzebuję jeszcze kupić. Biorąc pod uwagęzderzak z tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/bmw-3-e90-m-pakiet-sedan-zderzak-tyl-tylny-8415922657 dowiedziałem się od sprzedającego, że posiada on uchwyty na czujniki PDC, zaślepka haka też jest jak widać na zdjęciu, ja dokupię sobie ślizg lewy i prawy i tu moje pytanie do Was - osłona nad dyfuzor - czy patrząc na tę aukcję to ona jest? Bo szczerze mówiąc nie bardzo wiem o jaką to osłonę dokładnie chodzi. I jeśli chodzi o adaptery osłon pod zderzak to czy M Pakiet ma jakieś specjalne czy np. podejdą mi te ze zwykłego zderzaka?

Opublikowano
Powoli kompletuję sobie wszystko do tylnego zderzaka i tutaj miałbym prośbę, tak żebym miał 100% pewność co potrzebuję jeszcze kupić. Biorąc pod uwagęzderzak z tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/bmw-3-e90-m-pakiet-sedan-zderzak-tyl-tylny-8415922657 dowiedziałem się od sprzedającego, że posiada on uchwyty na czujniki PDC, zaślepka haka też jest jak widać na zdjęciu, ja dokupię sobie ślizg lewy i prawy i tu moje pytanie do Was - osłona nad dyfuzor - czy patrząc na tę aukcję to ona jest? Bo szczerze mówiąc nie bardzo wiem o jaką to osłonę dokładnie chodzi. I jeśli chodzi o adaptery osłon pod zderzak to czy M Pakiet ma jakieś specjalne czy np. podejdą mi te ze zwykłego zderzaka?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak jest tutaj ta osłona.

O jakie adaptery ci chodzi? O dolne części nadkoli? To jest to samo.

Opublikowano
Kolega wyżej napisał "Nie. Potrzebujesz też plastikowe adaptery osłon pod zderzak." dlatego właśnie też pytam o jakie to dokładnie adaptery osłon chodzi pod ten zderzak, czy te co mam aktualnie podejdą też pod zderzak M Pakietowy czy też muszę kupić jakieś specjalnie pod MPaka?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja dla tylnej zabudowy do przedlifta sedan nie widzę nic takiego. Przód to owszem, poczekajmy niech kolega wyjaśni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te adaptery wg katalogu są do wersji 335 ale widzę teraz że masz 18i więc powinno działać bez tego.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Rozumiem, czyli podsumowując zderzak kompletny z dyfuzorem, zaślepką haka i mocowaniami na czujniki + ślizg lewy i prawy który dokupię oddzielnie to to już powinno być kompletne i gotowe do montażu zderzaka, zgadza się?
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witajcie po dłuższym czasie, od mojego ostatniego postu z sierpnia jestem już po większych zmianach w swojej E90, mówiąc to u zderzaku M-Pakiet

- tylny mam już założony i wszystko wygląda znakomicie :cool2: Teraz przyszedł czas na zamianę przedniego a tutaj jest znacznie więcej zachodu z tego co się orientuję. Patrząc na wykaz potrzebnych części, które są pokazane w tabelce dodane przez kolegę wyżej, chciałbym zapytać Was czy to wszystko wymienione jest niezbędne do założenia przedniego MPaka (typu kanały powietrza, nadkola itp)? Przypomnę, że posiadam wersję E90 318i 2006r.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Założyłem u siebie jakiś czas temu zderzak z m - zderzak z kratkami i halogenami, adapter osłony silnika iii to wszystko. Kanały do hamulców pasowały. Nie wymieniałem nadkoli bo wg. mnie jest dobrze tak jak jest, jedyne co muszę poprawić na wiosnę to skrócić kanał wlotowy do IC bo musiałem dosyć mocno naciągnąć zderzak żeby skręcić.

spacer.png

Opublikowano
Z tego co trochę czytałem to przy obecnych nadkolach jeśli się ich nie wymieni to są wtedy jakieś szpary między zderzakiem a nadkolem, to prawda? Bo ja osobiście jestem typem człowieka, że wszystko musi być ładnie więc jakieś szpary np. między zderzakiem a nadkolem to przyznam, że denerwowałoby mnie to :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nadkola możesz wymienić później bez zdejmowania zderzaka. Ja też nie lubię jak widać niedociągnięcia, ale w tym przypadku nie mam do czego się doczepić...

spacer.png

Opublikowano
To rozumiem, że przy zostaniu ze zwykłymi nadkolami to żadnych szpar nie będzie? I co miałeś na myśli z tym naciągnięciem zderzaka przy skręcie? Mógłbyś mi to bardziej wyjaśnić na czym polega sytuacja?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Kolego bez nadkoli, osłony silnikowej i tuneli nie zabieraj się, będzie druciarstwo. Tam przyciąć plastik tam będzie szpara.
Opublikowano
A mógłbyś mi przybliżyć tak oczywiście "plus minus"" ile cenowo stoją takie rzeczy do kupienia? Tak na dobrą sprawę będę potrzebował prócz zderzaka z kratkami i halogenami wiadomo - nadkole lewe/prawe, kanały powietrza, adapter osłony silnikowej, co jeszcze jest niezbędne?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Masz wszystko wyżej napisane, cofnij się stronę. Ceny mogły podskoczyć kilka procent bo to było rok temu chyba kalkulowane.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie, to jest osłona podwozia środkowa. Ta sama dla pakietu M i bez pakietu M.

Ciebie interesuje pozycja nr 2 - z tym, że albo 51 75 8 040 111 albo 51 75 8 041 699. W zależności od VIN.

  • Moderatorzy
Opublikowano

jest peknieta w 6 miejscach. 2 miejsca na wkrety nie istnieją - nie przykręcisz.

Nowa 500 zł a ten szrot 250 - komedia. bierz nowe tak jak należy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Warto też dodać że te osłony nie są płaskie, mają parę wystających elementów które w używkach są połamane najpóźniej w trakcie transportu kurierem.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.