Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Po wymianie głowicy ( klapka z dolotu wpadła do cylindra. ), przestała odpalać.

Wszystko było złożone prawidłowo tak mi się przynajmniej wydaje. Podczas diagnostyki nie pokazuje żadnych istotnych

Błędów, ale na zapłonie w delphi pokazuje 900 rpm mimo, ze silnik nie pracuje. Coś nie puszcza paliwa do komory. Układ paliwowy cały sprawny. Na plaku chodzi jak pszczółka. Planuje wymienić czujnik położenia wału korbowego. Już mi nic do głowy nie przychodzi. :mad2:


Z góry dziękuje za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Delphi może błędnie pokazywać, nie zamieniłeś jakiś wtyczek miejscami?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czujnik walka rozrzadu czy jest z nim ok. Sprawdź czy jest na nim gumowy oring. Sam przy wymianie tego czujnika nie zauważyłem że stary oring został.w tej dziurze A nowy założyłem też z oringiem przez co auto też nie chciało odpalać. Podejrzewam że była zbyt wielka odległość czujnika od walka rozrzadu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.