Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

Jako nowy użytkownik z góry przepraszam, że nie znalazłem rozwiązania we wsześniejszych wątkach ale szukałem i nie znalazłem.

Przepalił mi się już drugi raz regulator napięcia w alternatorze. Pan doktor alternator stwierdził, że w regenerowanych alternatorach zakłada się chiński regulator napięcia który w momencie jakiegokolwiek zwarcia przepala się.

Czy miał ktoś z Was problem ze zwarciem na wiązce która wzbudza alternator? Czy jest jakieś miejsce w którym kable się przecierają i robią zwarcie?

Na pewno coś jest na rzeczy bo po odłączeniu alternatora z wtyczki kontrolka ładowania delikatnie się żarzy a nie powinna wiec musi dostawać lewy prąd z kabla wzbudzającego alternator.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po odłączeniu alternatora z wtyczki kontrolka ładowania delikatnie się żarzy

Jak odłączysz ładowanie to kontrolka ma się świecić - to normalne, bo nie ma ładowania. Nie wiem dlaczego się żarzy, u mnie też tak jest, tzn. na zapłonie kontrolka ładowania się świeci bardzo słabo. Nie pamiętam czy na starym alternatorze też tak było, ale nie chciało mi się przekładać starego z powrotem. Ładowanie jest więc to zignorowałem, bo nie znalazłem rozwiązania problemu, zrobiłem tak już 35000 km.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.