Skocz do zawartości

E90 325i 218km n52b25


Zubryyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów :)

Od pewnego czasu jestem właścicielem bmw e90.

325i n52b25

2005rok 220tys. km

Problem polega na tym że silnik pobiera ogromne ilości oleju... litr na 200-300km przy spokojnej jeździe... silnik zalany jest motulem 5w30. Wcześniej zalany był.castrol 5w30. W dodatku świeca na piątym cylindrze co chwilę jest do wymiany bo jest cała oblepiona w syfie/oleju.. "wypada" zaplon i szarpie samochodem..

Sprawdzałem kompresję na sucho l,.na każdym cylindrze po ~15

Wiem że na forach jest sporo tematów związanych z tym wątkiem, ale wszystko z dosyć dłuższego czasu..

Co z tym robic? Od czego zacząć?

Uszczelniacze zaworowe? Popychacze? Pierscienie?

Prosiłbym o jakieś porady i wstępne wyceny takich napraw

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie. Możesz próbować różne specyfiki jak Xado Antykoks bo tutaj zwykle płukanki do oleju nic nie zdziałają. Ale na koniec i tak trzeba będzie wyjąć tłoki, wyczyścić i dać nowe pierścienie. Częsta przypadłość N52.

Jak wpiszesz na YouTube "Auto Bachus Nagarozaur" to gość czyści właśnie pierścienie zalewając cylindry jakimś środkiem z gorącą wodą. Podobno pobór się zmniejszył ale nie zagłębiałem się w temat.


No i uszczelniacze zaworowe zawsze warto dać nowe. Jak wymieniałem w swoim 1.4MPI to był plastik a nie guma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.