Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

To N53 także wtryski sobie policz ile kosztują.

48k za auto z opłaconą akcyza i cłem?

Musiał za nią dać 6k franków.

Auto stoi w Radomiu :wink:

Opublikowano

Już na tym forum zdążyłem zauważyć legendy o Radomiu :(

Założyłem że ze Szwajcarii to i wtryski dobrze utrzymane i wymieniane, ogłoszenie w grudniu zniknęło ale pojawiło się z powrotem, patrzę na nie od około września.

Czyli jaki próg cenowy dla tego auta brać przy szukaniu ogłoszeń - chodzi mi o bezwypadkowość i dobrze zadbane. Czy jest jakieś lepsze źródło ogłoszeń?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogólnie poszukuję E92 z silnikiem R6 w automacie 2 drzwiowy (jak to E92) jak najbardziej tani w utrzymaniu.

Jak ma być BMW E9x w R6 "najbardziej tani w utrzymaniu", to diesel.

Tylko trzeba poszukać w należytym stanie (ale to dotyczy każdego BMW).

W przypadku benzyn BMW R6 z tych lat (zresztą R4 podobne) - utrzymanie każdej kosztuje dużo więcej niż diesla.


W przypadku 325i problem jest jeszcze taki, że jedyne co mu pozostało ze świetności starszych - to dźwięk.

Ani to nie jedzie, ani nie jest bezawaryjne, nie wspominając o realnych kosztach utrzymania w dobrym stanie...

 

Już na tym forum zdążyłem zauważyć legendy o Radomiu :(

Założyłem że ze Szwajcarii to i wtryski dobrze utrzymane i wymieniane, ogłoszenie w grudniu zniknęło ale pojawiło się z powrotem, patrzę na nie od około września.

Czyli jaki próg cenowy dla tego auta brać przy szukaniu ogłoszeń - chodzi mi o bezwypadkowość i dobrze zadbane. Czy jest jakieś lepsze źródło ogłoszeń?

 

Legend o Radomiu nie tworzy forum, tylko Radom.

Całe lata, całe pokolenia...

Bo najczęściej auta są świecące od polerowania i programów graficznych, ogłoszenia są prawie zawsze od osób prywatnych, choć w kadrze najczęściej da się zauważyć rząd innych na sprzedaż, treść ogłoszeń jest krótka i lakoniczna, a numer telefonu trudno szuka się w góóglach, a jeżeli już - to okaże się, że był używany np do różnych kont 0T0M0T0, 0lx czy Allegro.


Ja nie mam uprzedzeń do PRZYSŁOWIOWEGO Radomia, Gniezna czy innego Zwolenia - bo mentalność i metody ich działania znam, a zweryfikować auto potrafię.


W przypadku auta używanego liczy się dana sztuka.

Ale czy występuje w realu N53 "najtańsze w utrzymaniu" ?

Moim zdaniem to jak poszukiwanie YETI.

Wszyscy słyszeli.

Nikt nie widział.


Zdekodowany VIN: WBAKF51000E488207

BMW 325i xDrive

Code / Type  E92 (MUE) / KF51

Chassis  Coupe (2 Doors)

Market  Europe(left Steering)

Engine  3.00 l / 160 kW (N53)

Drivetrain  All Wheel-Drive

Transmission  automatic

Color  Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery Fabric/leather 'Pearlpoint/anthracite'

Prod. Date 2010-03-29

Manufacturer  Regensburg, Germany / BMW AG



Editions and packages

S7RS Package Comfort


Comfort and interior equipment

S423 Floor mats velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior mirror with automatic-dip

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S481 Sports seat

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S4AB Fine wood trim burr walnut

S4AE Armrest front, retractable


Multimedia

S663 Radio BMW Professional

S698 Area-Code 2 for DVD


Driver assistance and lightning

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package


Wheels and drive

S203 4-wheel drive

S205 Automatic transmission

S216 Hydro steering-servotronic

S230 Extra package, EU-speciifc

S2DF BMW LA wheel, star spoke 339

S2PA Locking wheel bolt


Environment and safety

S320 Deleted, model lettering

S346 Chrome Line exterieur

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 On-board literature, German

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP


Other equipment

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

S1CB CO2 equipment

S1CD Brake Energy Regeneration

SA080 80 Ah AGM battery

SEMOA Deletion of MOST adapter

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Tego niestety się obawiam - bezawaryjne i tanie N53 czyli yeti :/

Może bezpodstawnie napaliłem się na R6, może trzeba odpuścić...

Zależy mi na benzynie bo mało jeżdżę, 2-3 razy w roku trasa na 800km (w sumie), a tak to tylko po mieście.

Stąd patrzę na nie za duży rozmiar i komfort a co do silnika to R6 ma najlepszą kulturę pracy przy jednoczesnej prostocie konstrukcji - z tego co po łebkach przeczytałem.


Czy warto szukać jeszcze starszego (N52) bo będzie tańsze w utrzymaniu i mniej awaryjne?

Opublikowano
Taka ciekawostka, podobno do coupe silniki N52N były ładowane do końca 2010 równocześnie z N53, więc wcale nie musi być starszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.