Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym prosić o radę doświadczonych i po przejściach. Mam F04 2013 z Japoni z przebiegiem 45000 km silnik benzyna 3,0l N 55.

Zapaliła się lampka check engine. Błędy sondy lambda przednia i tylna. ASO Szczecin . Kupiłem wymieniłem. Po przejechaniu 300 km. Znowu się pali. Inny bmw specjalista powiedział za niskie ciśnienie pompy wys cis . Kupiłem wymieniłem . Po 300 km lampka znowu sie pali . A zaznaczam , ze

Świece zapłonowe kupiłem i wymieniłem już na samym początku. Błędy cały czas pokazują sondy przednia i tylna. Inny BMW specjalista mówi ze dostaje sie powietrze gdzieś bokiem, trzeba rozebrać doloty i sprawdzić . Auto ma teraz 63000 km i praktycznie lampka cały czas sie pali.

Jakies pomysły ? Rady? Fenks!

Opublikowano
Zostaw auto u jakiegoś specjalisty od BMW a nie u wymieniaczy naciągaczy bo pokazało sonde to sonda.....Tylko analiza parametrów pracy silnika wskaże gdzie szukać przyczyny. Błąd sondy jest tylko efektem końcowym i zapewne nie dotyczył sondy tylko tego, że sonda wskazała sterownikowi problem ze składem spalin.
Opublikowano

Jutro jadę w Koszalinie do BMW specjalisty. Zobaczymy jak się z@chowa i jak podejdzie do tematu. Trzeba ostro grzebać z komputerem.

Nie lubią tego , bo to dużo czasu zabiera a efekty nie pewne. Zobaczymy.

Opublikowano

Ponoć należy wgrać program na Europę. Teraz są ustawienia japońskie. Inne parametry paliwa itd.

Zobaczymy ….

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.