Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

za 20i - da się ładnie podkręcić do poziomu +/- 30i, po lifcie poprawiono większość jego bolączek, nie trzeba się martwić o rozrząd jak w przypadku 20d, jak się nie zwiększa mocy i nie ciśnie za bardzo ma przywzoite spalanie.


Generalnie, zależy jakie są Twoje priorytety poza tymi odnośnie trasy.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisałem głównie do miasta na trasy mam f11

Jak rozpoznać pofifta?

Ma zwężone światła, zobacz tu https://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=943350


Co to silnika, to n52 fajny, ale 6 cylindrów musi swoje wypić i w razie serwisowania koszt jest duży większy niż 2l jednostki. I do miasta kompletnie bez sensu.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawda taka, że ile ludzi tyle opinii. Z N20 sprzed LCI było dużo problemów, ale teraz bolączki są znane.


Z N47D20 znany problem z rozrządem, ale jak zmieniasz olej do 10-12 tys. to mała szansa, że problem wystąpi.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To że bolączki są znanie nie znaczy że ich nie ma.

Kupuje auto używane i nie wiadomo jak był olej wymieniany.

Wedle aso 30km

Po głowie chodzi mi też Jeep Cherokee 3,2 pb

Opublikowano

N52 w tym aucie to najbezpieczniejszy wybor.bez turbo, bez wtryskow , w rozrzadzie tylko czasem fazatory padaja ale silnik jest bezkolizyjny wiec nawet jakby to koszty znikome.


Zakladasz gaz i smiejesz sie z downsizingu.

  • Lubię to 1
Opublikowano
Mam 28i więc N20 ( z USA) 2015 rok kupiłem jak miała 59 tyś zrobiłem mapę na 280 KM - śmiga jak szalona. Teraz mam 107 tyś i oprócz wymiany oleju i filtrów palcem silnika nie dotknąłem, na razie chodzi jak zegarek zero błędów, olej zmieniam co 8 tyś - co druga wymiana dolewam ceratek - zużycie oleju ok 0,5 l na wymianę, spalanie miasto około 12-14. l Trasa normalna jazda 9-10l szybka po autostradach ( powyżej 160 ) około około 13-14l. Mierzone przyspieszenie (na sporcie) 0-100 6,2 s. Jak dla mnie idealny silnik - dopóki nie zdechnie.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 18.01.2023 o 20:37, Bedek 73 napisał(a):

Mam 28i więc N20 ( z USA) 2015 rok kupiłem jak miała 59 tyś zrobiłem mapę na 280 KM - śmiga jak szalona. Teraz mam 107 tyś i oprócz wymiany oleju i filtrów palcem silnika nie dotknąłem, na razie chodzi jak zegarek zero błędów, olej zmieniam co 8 tyś - co druga wymiana dolewam ceratek - zużycie oleju ok 0,5 l na wymianę, spalanie miasto około 12-14. l Trasa normalna jazda 9-10l szybka po autostradach ( powyżej 160 ) około około 13-14l. Mierzone przyspieszenie (na sporcie) 0-100 6,2 s. Jak dla mnie idealny silnik - dopóki nie zdechnie.

O matko, jak ty jeździsz, że tyle ci chla? Mój oleju nie bierze w ogóle, a średnie zużycie z ostatnich ok. 5 tys. km to 10,5, z tego dużo miasta. Wyjazd na Litwę (ok. 30% autostrady 130-140kmh) - 8,3l.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.