Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzisiaj założyłem sobie sportową kierownice wraz z nabą do mojego brzydala e81, niestety żeby ja włożyć musiałem wymontować taśmę kierownicy i tu pojawia sie problem.. wyskakuje mi błąd czujnika skrętu kierownicy, poduszkę bezproblemowo udało mi się wykodować poprzez NCS expert, pytanie czy to samo można zrobić z czujnikiem skrętu kierownicy, jeśli tak to w którym systemie tego szukać? może ktoś już sie z tym bawił??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Druciarstwo i brak legalnosci auta juz jest wiec odpowiedz moze byc na tym samym poziomie co dokonana modyfikacja: wylutuj kontrolke dsc w liczniku aby nie draznila oczu. Inaczej sie nie da.
Opublikowano
wylutowanie diody to właśnie jest druciarstwo.. poza tym świecą się dwie kontrolki jedna z kierownicą a druga z oponą.. od trakcji nie wiem bo mam zblokowany dyferencjał i zawsze jest wyłączone wiec chcąc nie chcąc się świeci....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnosta? Bo w PL tego nie podbija? A gdzie rozum? Pal licho z poduszka, to twoje bezpieczenstwo ale jesli przez brak dsc/abs spowodujesz wypadek z uszczerbkiem na zdrowiu innej osoby... Ty pytasz o rady? Jest jedna: puknij sie w glowe. Albo off road albo street legal.
Opublikowano
Nie zaznaczyłem w jaki sposób i do czego użytkuje swój samochód, to nie jest tematy czy moje auto jest legalne, bezpieczne itd. Pytanie zawarte w pierwszym poscie, wiec jesli nie znasz odpowiedzi po prostu sie nie udzielaj.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wylutuj kontrolke dsc w liczniku aby nie draznila oczu. Inaczej sie nie da.

Napisalem wyraznie.

Opublikowano
Widze ze nie wniesiesz nic co moglo by wniesc do pierwotnego zapytania... Dobrze ze sa bardziej życzliwi ludzie ktorzy chociaz cos podpowiedza na temat mojego zapytania, a nie oceniaja i doradzaja po "majstrowemu" wylutowywaniu diod z licznika..
Opublikowano
Kolego nie osmieszaj się......Bezpieczeństwo swoje i innych to jest podstawowa zasada.NIe ważne czy jeżdzisz po torze czy po własnym terenie. Kolega wcześniej dobrze napisał.....Typowe DRUCIARSTWO
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak fura idzie na tor czy kjs to po co się kontrolkami przejmować poza ładowaniem , plynem hamulcowym i temperaturą . ( ahh e87 nie ma wskaźnika ) .


maniek - na torze nie używa się abs/esp . nie zrobisz paru rzeczy które z punktu widzenia normalnego ruchu są niepożądane .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby ta "e81 fura" szla na kjs'y to by autor nie zadawal tak glupich pytan jakie zadal. Tutaj mamy doczynienia z kims kto sobie oszpeca srodek auta naba i kiera momo i pyta jak zrobic cos, czego nie da sie w aucie legalnym na drogi, zrobic. Czujnik kata skretu jest integralna czescia systemu abs/dsc.
Opublikowano
a widzisz nawet bez twojej pomocy udało się to ogarnąć temat, czy oszpecam?? hmm... Tobie nie musi się podobać auto robię dla siebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.