Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiatm mam takie dziwne pytanie odnośnie E91 silnik n43 czy trzeba wyciągnąć rozrząd żeby zdemontować tylko pompę oleju w celu weryfikacji panewek? Auto straciło ciśnienie oleju a przyczyną była że odpadła część smoka od reszty i leżała w misce po demontażu miski jest trochę złota na dnie. Rozrząd i panewki na korbach były robione około 20-30 k km. Czy nakrętka na kole zębatym na prawy czy lewy gwint w pompie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie z tych bardzo sensownych akurat. Nie demontujesz rozrzadu, ustawiasz na blokade na kole, bez patrzenia na gore (wazne, blokujesz jak masz walki balansujace w pozycji - -), odkrecasz nakretke pompy (LEWY gwint) i jest tam napinacz lancucha pompy (malutka dziurka aby wstawic pin), wciskasz do gory caly slizg i blokujesz tak aby lancuch byl luzny. Nie zdejmuj kolka z pompy bo sie pojamia slizgi, lekko jedynie zsuwasz z frezu pomy. Odkrecasz pompe i wyciagasz. Lancuszek pompy i prowadzenie zostaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.