Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chwytliwy temat ale należy odróżnić 'atak hakerski' od entuzjasty, badacza podatności który po znalezieniu podatności informuje właściciela systemu o wykrytych problemach i oczekuje naprawienia.
Opublikowano

Od 2 miesięcy nie działają mi usługi drive connect. G20 LCI. Serwis bmw Polska/Niemcy nie potrafi naprawić. Nie ma połączenia z serwerami. Nie można sprawdzić aktualizacji. Jak się dowiedziałem problem globalny. Teraz wiem dlaczego.

Jaki to ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy systemy asystujące aktywne tempomaty każdy niech sobie odpowie sam.

Wiem że jest tu wielu fanów marki ale realia są inne....

Z początku też zbagatelizowałem temat bo pogodę czy zapas paliwa można sprawdzić inaczej niż zdalnie. Ale te usługi otwierają i namierzają samochód. A to nie działa.


Ktoś ma podobny problem?

Opublikowano
Od 2 miesięcy nie działają mi usługi drive connect. G20 LCI. Serwis bmw Polska/Niemcy nie potrafi naprawić. Nie ma połączenia z serwerami. Nie można sprawdzić aktualizacji. Jak się dowiedziałem problem globalny. Teraz wiem dlaczego.

Jaki to ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy systemy asystujące aktywne tempomaty każdy niech sobie odpowie sam.

Wiem że jest tu wielu fanów marki ale realia są inne....

Z początku też zbagatelizowałem temat bo pogodę czy zapas paliwa można sprawdzić inaczej niż zdalnie. Ale te usługi otwierają i namierzają samochód. A to nie działa.


Ktoś ma podobny problem?

 

Miałem podobny problem i w poprzednim tygodniu byłem w ASO. Nie znaleźli żadnych błędów, ale zrobili aktualizacje oprogramowania do wersji 2022-11 i jak do tej pory wszystko działa.

Opublikowano

Miałem podobny problem i w poprzednim tygodniu byłem w ASO. Nie znaleźli żadnych błędów, ale zrobili aktualizacje oprogramowania do wersji 2022-11 i jak do tej pory wszystko działa.

 

A miales problem z rozłączaniem Bluetooth ?

Ja mam wersje 03/2022 i mam problem ze mi czasem rozłącza telefon + wogole cały idrive czasem sie restartuje (wyskakuje ekran z czerwonym napisem SIGNAL)

Opublikowano
Nie ma połączenia z serwerami. Nie można sprawdzić aktualizacji. Jak się dowiedziałem problem globalny. T

 

Kto Ci powiedział, że problem globalny? Ja jedyny problem jaki miałem to jakoś tuż po wakacjach wylogowało mnie z appki i samochodu. Po zalogowaniu wszystko śmiga jak śmigało. Dla porządku dodam, że loguje się na konto założone na niemieckim bmw.de bo chciałem natywną aplikację spotify'a a newsów i tak nie czytam na samochodzie więc mam w pompie, że są po niemiecku...

Opublikowano
Problem dotyczy idrive 8 wiele modeli i egzemplarzy info od konsultanta dzwoniącego z niemieckiego numeru.

 

Mam iDrive 8. Ale moze po prostu mam niesamowite szczescie...

Opublikowano

Masz szczęście i tyle.

Bmw jak każda firma Janusza po włamaniu na serwery zamyka dostęp do usług. nie informuje klientów udaje że problemu nie ma. A hakerzy mieli dostęp do pełnej bazy z danymi adresowymi, nazwiskami i stanem konta nie tylko biednego bmw ale i tych droższych modeli RR. Może to śmieszne a może straszne.


Na pocieszenie info o konkurencji:

https://sekurak.pl/prostymi-podatnosciami-wjechal-w-infrastrukture-it-mercedesa-przejecie-wielu-serwerow-rce-bez-uwierzytelnienia-dostep-do-wewnetrznego-chatu/

Opublikowano
Ale przecież ten atak/podatność nie ma nic wspólnego z ConnectedDrive. To podatność systemów wewnętrznych i autoryzujących dostęp użytkowników do tych systemów. Konsultanci powiedzieli Ci ze to dlatego nie działa? Bo moim zdaniem to Twoja nadinterpretacja. Jedz do ASO. Powiedz ze nie działa. Jest nowy soft, wgraja i zobacz wtedy.
Opublikowano
Ale przecież ten atak/podatność nie ma nic wspólnego z ConnectedDrive. To podatność systemów wewnętrznych i autoryzujących dostęp użytkowników do tych systemów. Konsultanci powiedzieli Ci ze to dlatego nie działa? Bo moim zdaniem to Twoja nadinterpretacja. Jedz do ASO. Powiedz ze nie działa. Jest nowy soft, wgraja i zobacz wtedy.

 

Mam ostatnia wersję z końca grudnia od kilku dni jestem z nimi na telefonie.

Opublikowano

Mam ostatnia wersję z końca grudnia od kilku dni jestem z nimi na telefonie.

 

No to walcz! Nadal uważam, że "Janusze wyłączyły serwery po włamie" to nadinterpretacja. Internet byłby pełen opisów Twojego problemu, przynajmniej z Europy bo serwery są wspólne. Załóż nowe konto na bmw.de, przypisz VIN, zobacz czy też nie działa. Potem jedź do ASO i powiedz, że nie działa i poprosisz żeby działało. NIe wiem czemu załatwiasz to sam przez telefon zamiast oddać do ASO w ramach gwarancji i to już ich sprawa, czy wymienią Ci pół samochodu, dadzą nowy, wgrają stary soft czy zatańczą na rurze. Mają zrobić tak, żeby działało i kropka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz szczęście i tyle.

Bmw jak każda firma Janusza po włamaniu na serwery zamyka dostęp do usług. nie informuje klientów udaje że problemu nie ma. A hakerzy mieli dostęp do pełnej bazy z danymi adresowymi, nazwiskami i stanem konta nie tylko biednego bmw ale i tych droższych modeli RR. Może to śmieszne a może straszne.


Na pocieszenie info o konkurencji:

https://sekurak.pl/prostymi-podatnosciami-wjechal-w-infrastrukture-it-mercedesa-przejecie-wielu-serwerow-rce-bez-uwierzytelnienia-dostep-do-wewnetrznego-chatu/

Czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Bo mam wrażenie że nie. Odsyłam do google by zrozumieć różnice między white vs Black hacker a następnie przyporządkuj to do wskazanych przez ciebie artykułów.

Opublikowano

Szanowny Panie


z przykrością informujemy, że usterka nadal nie została całkowicie usunięta. Z tego powodu użytkowanie usług ConnectedDrive także jest nadal ograniczone.


Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z BMW ConnectedDrive można znaleźć na stronie https://faq.bmw.pl.


Zadowolenie naszych klientów z BMW ConnectedDrive jest dla nas bardzo ważne,




Blablabla

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.