Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej. Dzisiaj zaniepokoił mnie dym wydobywający się z pod maski ju,ż się wystraszyłem że mi się EGR pali. Najprawdopodobniej jest to ropa która spływała z obudowy pokrywy zaworów. Zauważyłem że drugi wtryskiwacz jest bardziej mokry niż pozostałe. Ale nie mam pojęcia skąd to może cieknąć, oczywiście zakładam wtryskiwacz w części widocznej, a w szczególności ten system rurek które są ruchome i mocowane od góry wtryskiwacza z tym żółtym elementem. Czy moje podejrzenia są słuszne? Czy ktoś miał taki przypadek? Czy tam jest jakiś oring który należy wymienić. Pewne jest to że połączenie przewodu paliwa prowadzące od listwy wtryskiwaczy jest OK, bo jest suchutkie. Nie próbowałem wyjmować tej rurki bo nie chcę nic ułamać, nie wiem za co odpowiada. Druga opcja, czy jest możliwość przecieku paliwa na kołnierzu miedzy wtryskiem z głowicą? Jest tam paliwo? Jakieś inne pomysły?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podjedz do mechanika, niech sprawdzi (po zdemontowaniu stopki) dokrecenie glowki wtrysku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.