Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, padly mi wtryski i kupilem zamienniki Siemens VDO od sprzedawcy z Niemiec. Niestety problem jest taki, ze nie ma na nich 6 cyfr do kodowania. Przy skanowaniu kodu QR, na kazdym z nich jest ten sam , 6-cio cyfrowy, numer, co nie powinno miec miejsca (oczywiscie mechanik wprowadzil te numery, bez powodzenia). Czy macie jakis pomysl jak to rozwiazac? Gdzie te cyfry moga byc ukryte?


20230102-191220.jpg

20230102-191228.jpg


Wieksza rozdzielczosc zdjec:


https://i.postimg.cc/5jGSWhgB/20230102-191220.jpg

https://i.postimg.cc/Jtt5grN7/20230102-191228.jpg[

Opublikowano
Tam jest 5 cyfr, a potrzebne jest 6 aby wprowadzic do programu... ogolnie sytuacja wyglada tak, mechanik wymienil wtryski, wprowadzil 6 cyfr ze srodkowego, dlugiego numeru z kodu QR. Wydawalo sie, ze wszystko ok, przejechalem kilkanascie kilometrow, igla. Dzisiaj rano odpalam, po 20sec wywala znowy 'Problem napedu', trzesie cala buda, nie ma szans na jazde. Mial ktos moze podobny problem i udalo mu sie go rozwiazac?
Opublikowano

Czesc.


Zamien cewki miejscami. Jak bład przeskoczy po zamianie miejsc to masz odp. Nie koniecznie padł wtryskiwacz.

Swiece, cewki wtryskiwacze idz tym tropem.


Ps.

Wlasnie wymienilem 2 cewki na 4 i 6 cylindrze.

Problem ustał a miałem podobne objawy i komunikaty.

Cewki Bosch (0221504471) nie Delphi...

Opublikowano
Zamowilem cewki, jutro beda wymieniane. W sumie siedza te same od nowosci, a zrobione 208k km, takze mam nadzieje, ze to tutaj lezy problem, mimo ze mechanik poczatkowo je wykluczyl (pokazywalo wtryski na kompie).
Opublikowano
UPDATE: cewki wymienione, wtryski zaprogramowane od nowa (okazalo sie, ze 2 numery z kompa nie zgadzaly sie z tymi na wtryskach). Kilkanascie kilometrow zrobionych, odpalany 4x na zimnym i silnik chodzi rowno, nic nie trzesie, igla, Oby tak zostalo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
UPDATE: cewki wymienione, wtryski zaprogramowane od nowa (okazalo sie, ze 2 numery z kompa nie zgadzaly sie z tymi na wtryskach). Kilkanascie kilometrow zrobionych, odpalany 4x na zimnym i silnik chodzi rowno, nic nie trzesie, igla, Oby tak zostalo.

Wypadałoby podziękować koledze Lewonek za skuteczną pomoc z rozwiązaniu problemu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
UPDATE: cewki wymienione, wtryski zaprogramowane od nowa (okazalo sie, ze 2 numery z kompa nie zgadzaly sie z tymi na wtryskach). Kilkanascie kilometrow zrobionych, odpalany 4x na zimnym i silnik chodzi rowno, nic nie trzesie, igla, Oby tak zostalo.

 

A te wtryski kupiłeś u DieselFixNeuess? Jeżeli tak, dostałeś atrapy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te wtryski to śmietnik.. czekamy na info, że zatarłeś motor

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.