Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. To mój pierwszy post na tym forum po przesiadce na f10 z e60. Samochód posiadam 5 miesięcy zrobiłem nim już około 12 tys km. Przy zakupie samochodu znalazłem purchla wielkości pazkoncia u dłoni na drzwiach kierowcy, przy listwie tam jak jest ten rant na samym dole drzwi. Oglądałem też inne egzemplarze, wszystkie które oglądałem miały problem pod uszczelką przy lusterku. Moja oczywiście też tam ma problem, plus te drzwi kierowcy. Nie było się o co przyczepić do tego auta więc je wziąłem. Teraz pierwsza styczność ze śniegiem, dwa tygodnie ostrej zimy. Myje dzisiaj samochód po tym "pierwszym rzucie zimy" i widzę że na drzwiach pasażera z tyłu z prawej strony pojawiają sie mikroskopijne ogniska korozji. Małe, namacalne tylko palcem, ale sprawdzałem to jesienią i tego nie było. Lece kolejne drzwi, znów pod palcem coś wyczuwam, wszystko to jest małe ale przecież zima sie nie skończyła a jak nie teraz to w przyszłym roku to może dużo bardziej spuchnąć. Idąc tym tokiem myślenia po pierwszej dawce soli powyskakiwały mi purchle chyba na wszystkich czterech drzwiach, narazie wyczuwalne pod palcem i bardzo małych rozmiarów. Gdybym wiedział że na tym się to skończy to nawet bym się tym nie przejmował. Lecz zaprzyjaźniony lakiernik powiedział że nawet jeśli to będzie zrobione tak jak być powinno nie ma gwarancji że to nie powróci. Auto jak dobrze wiem jeszcze się łapie na gwarancje na blachy BMW ale nie widze tego że wymienią mi od ręki 4 drzwi w 10 letnim aucie. Również nie jestem pierwszym właścicielem, oraz według wpisów w bazie samochód jeździł do aso tylko na przeglądy żeby utrzymać gwarancje i chyba w 2017 roku miał wymieniony cały układ klimatyzacji ze sprężarką chłodnicą itp. Więc nawet auto nie było serwisowane na dobrą sprawę w aso. Chciałem zapytać Was czy mieliście jakieś doświadczenia z tym, bo wbrew pozorom jest to dosyć częsty temat według wielu osób, ale mało o nim pisze w internecie. Drzwi oczywiście wszystkie w oryginalnym lakierze i miernik pokazywał wartości oryginalne, oraz osoba która się na tym zna nie znalazła śladów ingerencji ponownego lakierowania. Zapraszam do dyskusji, czy to ogólna bolączka modelu, czy rdzewieją tylko samochody które miały jakąś przeszłość blacharską? Pozdrawiam
Opublikowano
Mam 2014 bezwypadek. Male purchelki na obudowie lusterka i przednich drzwiach od kierowcy na samym rogu przy listwie + jakis mini slad na tylnych drzwiach. Auto ma aluminiowe blachy i ponoc aluminum sie utlenia. Mialem juz te skazy jak kupilem, teraz po prawie 2 latach bez zmian. Sam ma obawy co dalej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajomy pojechał z tym problemem do ASO ale w uk, zrobili zdjęcia i wysłali fotki do centrali w Niemczech, po 3 tyg. zadzwonili że dostali zgodę na naprawę gwarancyjną. Zaznaczę że samochód od dłuższego czasu nie był serwisowany w bmw.
Opublikowano
Jak samochód nie był bity, albo naprawy blacharsko-lakiernicze były robione wg technologii BMW w ASO, to jest chyba 10 czy 12 lat gwarancji na blachę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.