Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, chciałem spytać jak się ma awaryjność skrzynki VTG w g30. Czy jest tak jak było w f10? Nadal nie ma korka spustowego? Czy może cokolwiek poprawili i bez wymiany oleju w skrzynce można zrobić 200-300k km?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Korka spustowego nie ma nadal, przynajmniej u mnie, choć słyszałem że trafiały się skrzynki mające korek spustu (osobiście nie spotkałem).

Co ciekawe, jest na obudowie miejsce pod ten korek, tylko nie przewiercone (jeśli kiedyś skrzynka trafi na stół, na pewno korek spustu dorobię).

U siebie zmieniłem olej w VTG przy 80k i powiem szczerze że wyglądał słabo, nie chce mi się wierzyć że 300k dało by radę bezawaryjnie.


Patent na wymianę jest prosty, ja wziąłem kawałek miedzianek rurki, takiej jak na przewody hamulcowe, i metodą prób i błędów doginałem próbując wsadzić ją jak najgłębiej przez korek wlewowy.

Do tego odsysarka jak do odpowietrzania hamulców, i udało się ściągnąć 0.5l, czyli połowę.

Zalewasz świeżym, jazda próbna, i powtarzasz czynność, co by zużyć pozostałe pół litra :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.