Skocz do zawartości

X3 e83 2.0 i benzyna - ubywa płynu chlodniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki temat. Auto jak w temacie.


Ubywa płynu chłodniczego ale tylko wtedy jak ustawie te pokrętło z niebiesko czerwonymi kropkami na czerwone kropki. Pokrętło nad radiem i nawiewami.


Jak jest niebieskich to jest ok.


Poza tym mam masło pod korkiem i bierze trochę oleju.


CZY to norma w tych silnikach jak w benzynowkach VW czy szykować jakiś remont.

Opublikowano
kolego oznaka masła wskazuje na uszczelkę pod głowicą lub głowica , zrób sobie sam test lub podjedz do mechanika i niech ci sprawdzi zmieni kolor będziesz miał odpowiedz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak krótkie dystanse i słaby olej to masło pod korkiem jest normalną sprawą


2.0 benzyna z tych lat lubi olej. Jak dla mnie słaby wybór do x3 - pali dużo a nic nie jedzie.


Jak ubywa Ci płynu chłodniczego na ogrzewaniu sprawdziłbym wszystko od elektrozaworu po nagrzewnicę.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
jak krótkie dystanse i słaby olej to masło pod korkiem jest normalną sprawą


2.0 benzyna z tych lat lubi olej. Jak dla mnie słaby wybór do x3 - pali dużo a nic nie jedzie.


Jak ubywa Ci płynu chłodniczego na ogrzewaniu sprawdziłbym wszystko od elektrozaworu po nagrzewnicę.

 

Tak wiem ze słaby silnik i pali ale właśnie wolałem bo żona jeździ na odcinku 2-3 km dziennie. Z dieslem też by były kłopoty przy takiej trasie. Pewnie spalanie nizsze ale rpzy cenach ropa-benzyna wychodzi prawie na to samo.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
kolego oznaka masła wskazuje na uszczelkę pod głowicą lub głowica , zrób sobie sam test lub podjedz do mechanika i niech ci sprawdzi zmieni kolor będziesz miał odpowiedz

 

Masło pod korkiem nie zawsze oznacza uszczelkę ale ja kupiłem test i przetestowałem.


Niestety wygląda na to ze uszczelka do wymiany.

Na zdjęciach widać ze płyn przybiera jasny niebiesko zielony kolor.


https://drive.google.com/drive/folders/1cpjmOlyqaUQbFKXFiKJqCalwfLroiLiX?usp=sharing


Poza tym z rury idzie para, biały dym.


Płynu ubywa ok. pomiędzy min mac na 100 - 150 km.


Czy ktoś może po tym teście i zdjęciach potwierdzić ze uszczelka do wymiany?


Co przy okazji zrobić jak będzie uszczelka wymieniana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.