Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc. Zamierzam kupic w USA 45e. Wiem ze one wyposaazone sa w gniazdo ladowania typ 1.

Wyczytalem na zachodnich forach, ze auto to zarowno w wersji US jak i EU wyposazone jest w baterie 24kwh ale w US dostepne jest tylko 17kwh a w EU 21kwh. ( moze czasem byc inna ladowarka)

Jako, ze u nas w sieci mamy 230V oraz 400v chcialbym korzystac z ladowarki

400V 16A 11kw typ 2. W tym celu myslalem o zmianie gniazda w aucie na typ 2 wraz z kablem zasilajacym

ladowarke samochodowa. Taki komplet kosztuje kolo 500€.

Jak sadzicie? Trzeba bedzie jeszcze zakodowac ladowarke zeby to dzialalo?

Posiadam juz inne BMW plug-in w wersji EU i nie trzeba by nic od strony zasilania tworzyc.

Generalnie chodzi mi o to, zeby caly proces ladowania tak przerobic aby dzialal jak wersja EU.

Jest to w ogole wykonalne? Znacie kogos co to robil?

Pozdro

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydawalo mi sie, ze 45e ma ograniczenia w szybkosci ladowania przez wewnetrzna ladowarke (ktora sie zmieni w LCI) i ze ta czesc samochodu jest taka sama w US i EU. Ale moge sie mylic. Powodzenia z projektem! Daj znac jak poszlo.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Czesc. Dzieki za odpowiedz. Nie wdrozylem jeszcze tego projektu poniewaz szukam auta dopiero.

Natomiast wiem tyle, ze wersja EU i USA rozni sie tylko kablem. Kupujesz kabel type2 zmieniasz i masz juz EU.

Tak jak piszesz ladowanie jest ograniczone i korzysta tylko z jednej fazy.

Swoja droga to zastanawiam sie czy wejde w BMW bo troche kiepsko z zasiegiem wypada. Taki GLE ma ponad 80km zasiegu i

mozliwosc szybkiego ladowania nawet 60kW

Opublikowano
Czesc. Dzieki za odpowiedz. Nie wdrozylem jeszcze tego projektu poniewaz szukam auta dopiero.

Natomiast wiem tyle, ze wersja EU i USA rozni sie tylko kablem. Kupujesz kabel type2 zmieniasz i masz juz EU.

Tak jak piszesz ladowanie jest ograniczone i korzysta tylko z jednej fazy.

Swoja droga to zastanawiam sie czy wejde w BMW bo troche kiepsko z zasiegiem wypada. Taki GLE ma ponad 80km zasiegu i

mozliwosc szybkiego ladowania nawet 60kW

Tylko, że takiego GLE w hybrydzie nie kupisz w USA. Cena w EU to z kolei kosmos cenowy vs 45e z USA.

Też się zastanawiam nad kupnem 45e z USA bo przeróbka nie jest duża.

Ładowanie w USA jest ograniczone tak samo jak zasięg. Wg informacji jakie mam i jakie krążą po sieci spowodowane to jest tym, że w USA dają dłuższa gwarancje na baterię. Wiec coś za coś. Poza tym … „podobno” można to zmienić oprogramowaniem aby użycie baterii i zasieg były porównywalne do wersji EU.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.