Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niedawno wymieniłem z pomocą mechanika klocki hamulcowe (przód i tył) na hamulce Textar i po tej wymianie samochód po jakimś czasie jazdy pokazuje następujący błąd:

DSC failure

Awaria DBC

Awaria monitora płaskich opon


podczas sprawdzania tego błędu za pomocą adaptera OBD mówi mi coś o czujniku kąta skrętu.


Pokazałem to mechanikowi i powiedział mi, że błąd jest związany z kątem skrętu i nie ma nic wspólnego z klockami hamulcowymi. Ale ten błąd wyskoczył po wymianie i podejrzewam, że ma to coś wspólnego z dopasowaniem lub może być czujnik strony hamulcowej wymaga wymiany. Nie jestem też pewien czy ma to coś wspólnego z geometrią kół.


Co sugerujesz, aby zrobić to w przypadku? Jakieś doświadczenia z przeszłości dla podobnego problemu.


Przetłumaczono z http://www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Skalibruj czujnik kąta skrętu inpą,istą czy jakimś delphi.Co do czujnika zużycia klocków ?Sprawdz czy jest zużyty ,jeśli nie na wyłączonym zapłonie odetnij czujnik klocków daj mostek ze zwykłego drutu ,załącz zapłon -komputer wykryje nowy opór,pomyśli ze ma nowy czujnik .Następnie wyłącz zapłon,wywal drucik i podłącz stary (nie zużyty ) czujnik .Błąd ciśnienia opon jest zczytywany z koronki abs,skasuj.Jesli się nie da,to może uszkodził koronkę abs przy wymianie tarcz

Jeśli opisałem haotycznie,napisz na PW

never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.