Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono.


Moze ktos mial juz podobny przypadek i bedzie w stanie podpowiedziec. Mam e61 jak w temacie z 2008 roku. Poczatkowo mialem problem z cisnieniem na listwie wtryskowej. Teoretycznie powinno ono byc 40x wyzsze od cisnienia z baku (5bar) czyli powinno byc 200bar. Niestety ciagle bylo nizsze mimo tego ze flow pressure wskazywalo stale 5 bar. Kupilem nowa pompe HP wymienilem i problem ustapil, blad zniknal, za to pojawil sie blad niskiego cisnienia :( teraz max jakie uzyskuje cisnienie to 4.7 bara. Auto odpala po 3-4 obrotach walu. Podjalem decyzje ze moze przez to ze szwankowala pompa HP to pompa niskiego cisnienia poprostu sie zajechala. Wiec kupilem pompe ta co jest w baku. Wymienilem ale niestety problem pozostal. Pytanie gdzie szukac problemu ? Zostaje jeszcze filtr z regulatorem ?? Ale czy to faktycznie moze byc to ? Korekty wtryskow wszystko jest ok. Czasy wtrysku tez. Nie mam juz pomyslow powiem szczerze.

Opublikowano
Ja miałem błąd 2AAF ale silnik odpalał i pracował normalnie. Jeździłem tak parę lat dopóki nie skasowałem adaptacji: błąd po skasowaniu zniknął i od prawie trzech lat się nie pojawił. Ciśnienie też sie unormowało - teraz jest bez dużych skoków. Chociaż o ile pamiętam to gdy miałem ten błąd to cisnienie było z reguły ponad 5bar.
Opublikowano
Dzieki za podpowiedz. Kasowales inpa ? jakas specjalna procedura jest po kasowaniu adaptacji ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.