Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ma problem z tym silnikiem m47d20 trzesie po nocnym postoju wsztystko juz sprawdzone od kompresji po wtryski swiece zarowe sterownik egz przepustnice kolektor i wszystko jest wporządku i nie mam pomyslu.

Trzęsienie ustaje po okolo minucie tak jakby po odpaleniu nie pali na jeden cylinder i po chwili wszystko jest w porzadku .

Samochod ma moc i nic sie innego nie dzieje

Macie moze pomyslu albo moze tez ktos tak miał i rozwiązał ten problem ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mam podobny problem z 320d żony.

Rano kuleję z 20s.potem czasem drgnięcie po rozgrzaniu.

Błąd 4 świecy ale wątpię żeby 1 świeca dawała taki efekt .

Do tego korekty powyżej 2 więc sporo ale z korektami nie jestem pewien jak jest bo auto z Szwajcarii i tam ktoś zamontował boxa.I nie wiem czy ten box tak chrzani korekty czy już wtryski się pozygały.

Ktoś ma jakieś doświadczenia z boxami i ewentualnymi problemami spowodowane nimi.

Mamy w domu 2 takie bunie i żony jest odczuwalnie szybsza I mniej pali koło 1l.

Obie sztuki 163 fabrycznie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błąd 4 świecy ale wątpię żeby 1 świeca dawała taki efekt .

.

To zle watpisz.

Opublikowano

Źle, to mało powiedziane.

Skoro kuleje jeden cylinder, bo jest w nim niższa temperatura, to jak ma nie drgać?

Takie korekty masz na wszystkich wtryksach?

Od siebie polecam zalać TEC2000 lub inny tego rodzaju specyfik do wtrysków. Jest szansa, że korekty się poprawią.

Może termostaty nie domagaja, stąd rożnica w spalaniu? Temperature płynu/silnika kontrolujesz?

Opublikowano

Moja ma serce na wykończeniu i dlatego jest różnica w spalaniu .

Jestem fanem marki i to nie pierwsze bmki w domu.Ale tez nie jestem magikiem i nie wszystko potrafię naprawić .

Obie maja nowe termostaty ,płyny ,oleje,filtry.W sumie wszystko co może się zużyć tak na pierwszy ogień .

Różnica jest taka ze żony ma boxa,i wyraźnie jest szybsza ale niestety kuleje od rana.Moja ma padnięte serce ale świece i korekty ma wzorowe i pali na dotyk.No i te korekty u żony spore.Planuje kupić jej nowe wtryski i się zobaczy.

A co do świec to powiem tak.Rok temu w mojej były padniete 3 i paliła super.dlatego uważam ze świece tak maja znaczenie ale tak poniżej zera i to sporo. Na plusie jak jest to nie jetem pewien ale chyba raczej się to nie uruchamia.

Jak się mylę to poprawcie mnie ale różnie to opisują .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To juz poprawiam, swiece odpalaja sie nawet przy +20, ba, odpalaja sie przy kazdym wypalaniu dpfa. Po prostu, przy ujemnych temp. silnik sobie gorzej radzi z odpowiednim nagrzaniem komory spalania (uszkodzona swieca/swiece) i odczuwamy to w postaci zlej pracy, przy okazji zuzywajac sobie uklad korbowy x4...
Opublikowano

OK. Dobrze wiedzieć. U żony padnięta jedna,sterownik ok.

Trzęsie jakieś 5-10s po odpaleniu.i czasem takiej czkawki dostanie po rozgrzaniu,tzn tak szarpnie na ułamek sekundy. Korekty ma od 1.5 do prawie 3?wedle bimertool. Ja obstawiam wtryski ale nie jestem 100%pewien. Kupuje na czuja tak na serio z braku pomysłów. Dochodzi tez zapach nie spalonej ropy z wydechu po rozgrzaniu dlatego obstawiam wtryski i to że pewnie ten box je wykończył.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W sobotę wpadają nowe wtryski wiec będzie wiadomo akurat w moim przypadku czy to wina jednej świecy czy układu paliwowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.