Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj w powrocie do domu przytrafiła mi się sytuacja, gdzie na trasie przy prędkości około 110km/h zaczęła mi wskazówka temperatury uciekać z pionu i się przegrzewać, przy zwolnieniu do 70km/h wskazówka wróciła do pionu. Przed samym domem zapaliła się kontrolka plynu chlodniczego i jest aż do teraz. Z rana gdy auto wystygło sprawdzałem poziom płynu i widać ewidentnie ze plywak się zawiesił, wychodzi dopiero na górę gdy jest cały zbiorniczek plynu( kontrolka nadal się świeci). Po zakręceniu korka z pełnym zbiorniczkiem i odpaleniu auta i zostawieniu go na parę minut plyn ten znika do poziomu jaki był wcześniej. Wycieków nigdzie nie widzę. Spotkał się ktoś z podobnym problemem?


E46 silnik m43b19

Opublikowano

Coś kręcisz koleżko.

Pływak od poziomu który ty widzisz to nie ten sam który wskazuje poziom na desce.

Wyciek w takim przypadku musisz mieć, jeśli nie z przodu na wężach, chłodnica-termistat, zbiornik -glowica, to może lecieć z pod zbiorniczka lub niego samego jeśli pękł lub co najbardziej prawdopodobne z roz... uszkodzonego króćca z tyłu silnika. Wjedź na kanał zdejmij osłonę silnika i sprawdź. Lub odkręcić całe podszybie gdzie filtr kabinowy i zobacz od góry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.