Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dodam może pytania. Co sądzicie o tym silniku?

Dodatkowo w aucie zamontowana sportowa skrzynia( inna Galka biegów) jakieś opinie?


Na co uwazac przy tym aucie ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Miała nieduża szkodę z przodu, sprzedaje się ponad pół roku. Lewarkiem skrzyni się nie jaraj ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

S710 M Leather Steering Wheel

S7CG BMW Repair Inclusive

S7NH BMW Service Inclusive


Comfort And Interior Equipment

S413 Luggage Compartment Net

S417 Roller Sun Visor, Rear Door

S423 Floor Mats Velours

S428 Warning Triangle And First Aid Kit

S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip

S456 Comfort Seat With Memory

S488 Lumbar Support, Driver And Passenger

S493 Storage Compartment Package

S494 Seat Heating Driver/Passenger

S4AC Fine Wood Trim Poplar Grain

S4UY Ski And Snowboard Bag


Multimedia

S609 Navigation System Professional

S610 Head-Up Display

S6AC Intelligent Emergency Call

S6AE Teleservices

S6AK Connected Drive Services

S6AM Real-Time Traffic Information

S6AN Concierge Services

S6AP Remote Services

S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone

S6WB Multifunctional Instrument Display

S7S9 Connected Drive Services Paket


Driver Assistance And Lightning

S502 Headlight Cleaning System

S508 Park Distance Control (PDC)

S534 Automatic Air Conditioning

S548 Kilometre Speedo

S552 Adaptive LED Headlight

S563 Light Package

S575 Additional 12V Sockets

S5A1 LED Fog Lights

S5AC High-Beam Assistant

S5AL Active Protection

S5AR Traffic Jam Assistant

S5AT Driving Assistant Plus

S5DA Passenger Airbag Deactivation


Wheels And Drive

S230 Extra Package, EU-Speciifc

S258 Tyres With Runflat Properties

S2AZ BMW LA Wheel, Double Spoke 446

S2PA Locking Wheel Bolt

S2TB Sport Automatic Gearbox

S2VB Tyre Pressure Display


Environment And Safety

S302 Alarm System

S3AG Reversing Camera

S3MC Indiv.Roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line

S877 Omission Of Non-Combined Operation

S8A1 Language Version, Polish

S8AT On-Board Literature, Polish

S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km

S8R9 Refrigerant R1234yf

S8TF Active Pedestrian Protection

S8TH Road Sign Detection

S8V1 Information Plate


Individual Equipment

S760 High Gloss Shadow Line


Other Equipment

S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles

S1CB CO2 Equipment

S925 Dummy-SALAPA

SA090 90 Ah AGM Battery


Komforty i LEDy są. Head-up też. Nie wiem jakie masz ucho ale tu jest tylko podstawowe audio. W tej cenie można znaleźć coś z nie wiele większym przebiegiem, lepszym wyposażeniem i w

M pakiecie - ale będzie ciutkę większy przebieg.

Odnośnie silnika, na pewno nie jest to stare BMW które zrobi duże przebiegi. Może się zatrzeć na wale, turbiny mogą pójść, odma razem z pokrywą połączona (1800 pokrywa - do tego lubi pękać), pilnować trzeba, żeby dolot był czysty i oczywiście klapki - albo nowy kolektor albo regenerować. Rozrząd pewnie koło 180-200tyś zmienić - 4500 z robotą. Koszty eksploatacji jak w każdym X5 - wyższe niż w mniejszych autach.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  Mateusz19 napisał(a):
Dodam może pytania. Co sądzicie o tym silniku?

Dodatkowo w aucie zamontowana sportowa skrzynia( inna Galka biegów) jakieś opinie?


Na co uwazac przy tym aucie ?

 

Silnik wysilony, wystarczająco dobrze jeżdżący, dość ekonomiczny, ale trwałości 6-cylindrówek BMW się nie spodziewaj...

Plusem jest to, że jak na niemal 6 lat - ma mały przebieg.

Oczywiście może to być minusem, jeśli okaże się, że jeździła dużo po mieście (ale raczej będzie widać przy weryfikacji wnętrza).


Zdekodowany VIN: WBALS010300V46861

BMW X5 xDrive25d

Code / Type F15 / LS01

Chassis Sports Activity Vehicle (5 Doors)

Market Europe (left Steering)

Engine B47T (2.00 l / 170 kW)

Drivetrain All Wheel-Drive

Transmission automatic

Color Schwarz 2 (668)

Upholstery Leder "dakota/elfenbein-weiss" (LCEW)

Manufacturer BMW AG / Spartanburg, USA

Production Date 2017-01-12 (Thursday)


Options

2TB Steptronic Sport transmission Steptronic Sport Getriebe

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

1CA Selection of COP relevant vehicles Selektion COP-relevanter Fahrzeuge

508 Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

548 Speedometer with kilometer reading Kilometertacho

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar

5A1 LED fog lights LED-Nebelscheinwerfer

2AZ 18" Double-spoke style 446 alloy wheels 18" Leichtmetallräder Doppelspeiche 446

5AL Active Protection Active Protection

430 Interior and exterior mirror package Innen- und Außenspiegelpaket

8KA Oil service interval - 24 months/30,000 km Ölwartungsintervall - 24 Monate/30.000 km

493 Storage compartment package Ablagenpaket

302 Alarm system Alarmanlage

575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose

6AN Concierge Service Concierge Service

3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L Indiv.dachreling Hochgl.shadow Line

6AP Remote Services Remote Services

563 Lights package Lichtpaket

610 Head Up Display Head-up Display

423 Floor mats in velour Fußmatten in Velours

7S9 ConnectedDrive Services Package ConnectedDrive Services Paket

5AT Driving Assistant Plus Driving Assistant Plus

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

5AR Traffic-queue Assistant Stauassistent

8AT Polish / on-board documentation Polnisch / Bordliteratur

230 EU-specific additional contents EU-spezifische Zusatzumfänge

2VB Tyre pressure indicator Reifendruckanzeige

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

925 Shipping protection package Versandschutzpaket

1CB CO2 content CO2-Umfang

877 Cross-over operation, deletion Überkreuzbedienung, Entfall

3AG Rear view camera Rückfahrkamera

552 Adaptive LED headlights Adaptiver LED-Scheinwerfer

609 Navigation system Professional Navigationssystem Professional

413 Luggage-compartment separating net Gepäckraumtrennnetz

2PA Locking wheel bolts Radschraubensicherung

417 Roller sunblind, rear side windows Sonnenschutzrollo, hintere Türseitenscheiben

494 Seat heating for driver and front passenger Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer

8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap

4AC Fine-wood Trim Poplar Grain Edelholzausf. Pappel Maser

6WB Multifunctional instrument display Multifunktionales Instrumentendisplay

6NS enhanced telephony with extended smartphone connectivity Komforttelefonie mit erweiterter Smartphone-Anbindung

534 Automatic air conditioning Klimaautomatik

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

8A1 Language version Polish Sprachversion Polnisch

8R9 Refrigerant Kältemittel

4UY Ski And Snowboard Bag Ski Und Snowboardtasche

5DA Front passenger airbag deactivation Beifahrerairbag-Deaktivierung

6AK ConnectedDrive Services ConnectedDrive Services

6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information

8TF Active pedestrians safety Aktiver Fußgängerschutz

6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf

6AE Teleservices Teleservices

8TH Speed Limit Info Speed Limit Info

428 Warning triangle Warndreieck

258 Runflat tyres Bereifung mit Notlaufeigenschaften


9LyQRrF.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Uzyskałem troche informacji co było robione w aso. Teraz przebieg ok 105k:


- wymiana pokrywy głowicy + jakiś oring 95k przebiegu- to normalnie przy takim przebiegu?


oraz cześciowo zawieszenie przy 85k przebiegu - troche mnie nie pokoji ze z takim przebiegiem ruszane zawieszenie. Pytanie czy nie będzie jakiś kwiatków dalej?


- Wymiana drążków kierowniczych z lewej i z prawej

strony

Wymiana jednego wahacza poprzecznego u góry

Wahacz poprz. z poduszką gumową, lewy

demontaż i montaż/wymiana obu wahaczy

poprzecznych dolnych


W ramach gwaranacji:


Wymiana chłodnicy recyrkulacji

spalin (niskotemperaturowa)


Chłodnica recyrkulacji spalin Bx7

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pokrywa to chyba norma - połączona z odmą. Oglądałem teraz f15 - poci się z pod pokrywy. Kapie z dolotu. Poduszki silnika raczej też do roboty - widzę, że są tylko ori ASO dostępne ale cena nie zabija.

Ogólnie F15 tak jak patrzę to głęboki lift e70 w wielu miejscach. Zawieszenie jest np. to samo.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  miczek.mk napisał(a):
  Mateusz19 napisał(a):
Dodam może pytania. Co sądzicie o tym silniku?

Dodatkowo w aucie zamontowana sportowa skrzynia( inna Galka biegów) jakieś opinie?


Na co uwazac przy tym aucie ?

 

Silnik wysilony, wystarczająco dobrze jeżdżący, dość ekonomiczny, ale trwałości 6-cylindrówek BMW się nie spodziewaj...

9LyQRrF.jpg

O jakiej trwałości piszesz ? Chyba M57 lub B57 bo na pewno nie o N57. B47 dużo lepszy od N57 jeżeli chodzi o trwałość i koszty ekspoloatacji.

Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  kris1973 napisał(a):
O jakiej trwałości piszesz ? Chyba M57 lub B57 bo na pewno nie o N57. B47 dużo lepszy od N57 jeżeli chodzi o trwałość i koszty ekspoloatacji.

Znam N57 w E90 LCi 2010 chodzące w manualu na x-drive, które po 600 tysiącach pracy w służbach miało się świetnie.

Wystarczyła uważna rewizja serwisowa mechaniki i... i wymiana foteli.

I jeździ dalej, a kilometry biegną - także z lawetą.


A znam też B47 170kW w eFce piętnastej, w której po 120 tys. przelotu silnik się rozleciał.


BTW.

Ach te opowieści o trwałości.

Najpierw to trzeba zweryfikować przebieg i sprawdzić realną historię serwisową.

A potem porównywać trwałość.


Przecież doskonale wiemy, że jak ktoś jest mentalnym młotem to mu nawet W124 w wolnossącym dieslu będzie niewystarczająco trwałe.


Moim zdaniem prawidłowo prowadzone N57 wytrzymuje ogromne przebiegi.

OCZYWIŚCIE wytrzyma mniej niż ostatnie M57, nie wspominając o najstarszych wersjach M57, które nawet wielokrotnie kręcone i "serwisowane" na podrabianym oleju - żyło.

Tu tak nie ma.

Ten silnik wymaga już prawidłowego serwisu.


Ale teraz to są takie czasy, że wielu nie rozumie słów "prawidłowy serwis".

i myślą, że zrobią 200 tys km bez otwierania maski, a dla przykładu pierwsza wymiana oleju wyznaczona przez "komputer" w licznikach po 25 tys. km - to najlepszy sposób na docieranie silnika.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.