Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, na początek chciałbym się przywitać jest to mój pierwszy post, mam nadzieję iż będziemy pomagać sobie wzajemnie :D :mrgreen: . A mianowicie przychodzę z problemem wspomagania. BMW e53 2005r 3.0d . Jako iż padł mi silnik postanowiłem wymienić na drugi, nie mając czasu samemu dałem do majstra który się tego podjął no i wymienił. Wymienił także koło pasowe bo było zajechane, pompę wody, paski klinowe, a także dołożył sprzęgiełko do alternatora aby to koło pasowe więcej wytrzymało. No i odebrałem wszystko niby git ale wspomagania zaczęło ciężko chodzić tak jakby chodziło na 30-40%. No to został sprawdzony zaworek pompy i jest ok, brak wycieków, brak bombelków w płynie, sprawdzony 5 razy i wlany dobry, drożność w przewodach jest. No to wziąłem jeszcze wymieniłem pompę (myślę, że to jakiś zbieg okoliczności) i tu ściana :mad2: bo nic to nie dało, maglownica sucha. No i teraz pytanko czy ktoś może jeszcze na jakiś pomysł co mogło się stać ? Dodam, że przed wymianą silnika wspomaganie chodziło tak, że jednym palcem obracałem kierownicę. Dawajcie jakieś pomysły bo w sumie układ jest tak prosty, że aż trudny i nie wiem co teraz :cry2: Edytowane przez reloaed
Opublikowano

hej

u mnie jak zaczela pompa piszczec wymienilem na nowa i dzialalo tak samo czyli ciezko bo to niestety tak ma x5 na kolach 19 i szerokich oponach chodzi normalnie ale nigdy ze jednym paluszkiem wiec moze Ci sie wydaje co bylo a co jest teraz a jest tak samo sam sie zdziwilem ze tutaj wspomaganie chodzi dosc ciezko ale poczytalem i kazdy tak samo ma z forumowiczow

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moze kolega ma servotronic i kabel przy zabawie z silnikiem sie urwal/uszkodzil.
Opublikowano
U mnie właśnie chodziło lekko co potwierdza to moja druga połówka parkując w mieście, przed wymianą silnika zero problemu z kręceniem a teraz trudność z zaparkowaniem auta a na co dzień jeździ autem ciężarowym. Auto ma servotronic, sorry nie napisałem, słyszałem o czujniku od servo przy maglownicy ale jeszcze nie sprawdzałem bo to też musiał by być zbieg okoliczności kolejny (po wymianie pompy spokojniej wymieniam inne rzeczy) myślałem nad kabelkiem ale auto wróciło do mechanika który przejrzał to jeszcze raz i niby jest ok. Ja osobiście pracuje za granicą i nie mam możliwości sprawdzenia teraz, będę na święta to jeszcze raz to przejrze. Ale mam ze sobą laptopa to ogarnę w weekend czy są jakieś błędy. Jeśli macie jakieś pomysły to śmiało bo właśnie będę wszystko sprawdzał między świętami bo mi kobieta narzeka, że tyle pieniądze a auto jak było złomem tak jest :cry2: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.