Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Sprawa wygląda tak że gdy już powoli hamuje np gdy podjedźam pod światła czasem gaśnie silnik ,a po całkowitym zatrzymaniu obroty falują mu z 400-800 .Ta sytuacja nie ma reguły czy na zimny czy na ciepłym silniku i potrafi się tak stać nawet 4 razy w ciągu dnia lub ani razu przez 3 tygodnie .Po podłączeniu komputer pokazał czujnik nox więc wyłączyłem jego obsługę i dodatkowo obsługę egr lecz to nie pomogło.Auto ma moc ,skrzynia automatyczna nie szarpie ani nic ,czy ma ktoś jakis pomysł lub podobne doświadczenie ?

Opublikowano

Na NOX w silnikach N43 i N53 jedynym rozwiązaniem jest NOXEM, a nie nowy ori czujnik lub wyprogramowanie itp.


Cewki, świece, wtryski - kiedy wymieniane?


Może to być też czujnik położenia wału.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bez sprawnie działajacego noxa nigdy nie zdiagnozujesz poprawnie n53 i n43.. podstawa w tych silnikach to przywrócenie trybu uwarstwionego, potem zaczyna się diagnostykę..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.