Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

bardzo proszę o sprawdzenie WBALS010X00T85277


link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-x5-xdrive-25d-pierwszy-wlasciciel-bezwypadkowy-doskonaly-stan-ID6F8KDg.html

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

2016 Rok produkcji 18.08.2016


Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 13.08.2019)

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

18.08.2016 Pierwsza rejestracja w Polsce


13.08.2019 Zmiana właściciela


Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

16.08.2019



Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.08.2021)


Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WPI/001

Odczytany stan drogomierza: 85 464 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

24.08.2021



Okresowe badanie techniczne (ważne do 24.08.2022)


Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WPI/014/P

Odczytany stan drogomierza: 132 100 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

24.08.2022



Okresowe badanie techniczne (ważne do 24.08.2023)


Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WPI/014/P

Odczytany stan drogomierza: 160 700 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

16.12.2022 11:14:15

Wygenerowanie raportu


Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2


Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie


Polisa OC: aktualna


Data ważności polisy: 17.08.2023


Badanie techniczne: aktualne


Ostatni stan drogomierza: 160 700 km



Znalazłem takie dane, przebieg wygląda ok

Ponta, masz więcej info?

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Incydent ubezpieczeniowy był, może poproś o zdjęcia.

Cena wywoławcza spadła ze 148 tys zł. na 132 tys. zł.


PS.

Szukałeś M57 - bo trwały, i że N57 mniej trwały.


A ta ślicznotka to 25d czyli 231KM, czyli ma B47T...

Nie mówię, że zły, ale w takim iksie to on zbyt lekko nie ma...


I raczej resurs tego silnika będzie wyraźnie mniejszy niż beemkowych 6-cyl. diesli.

Widzę niekonsekwencję.

W szczególności, że w kołach te 170 tys. km już ma.

Przy Twoich planach eksploatacyjnych ten temat może mieć istotne znaczenie.



Zdekodowany VIN: WBALS010X00T85277

BMW X5 xDrive25d

Code / Type F15 / LS01

Chassis Sports Activity Vehicle (5 Doors)

Market Europe (left Steering)

Engine B47T (2.00 l / 170 kW)

Drivetrain All Wheel-Drive

Transmission automatic

Color Spacegrau Metallic (A52)

Upholstery Leder "dakota"/terra (LCB8)

Manufacturer BMW AG / Spartanburg, USA

Production Date 2016-07-18 (Monday)


Options

1CA Selection of COP relevant vehicles Selektion COP-relevanter Fahrzeuge

1CB CO2 content CO2-Umfang

2H7 19"alloy Wheels V-spoke 450 19"lm Raeder V-speiche 450

2PA Locking wheel bolts Radschraubensicherung

2TB Steptronic Sport transmission Steptronic Sport Getriebe

2VB Tyre pressure indicator Reifendruckanzeige

230 EU-specific additional contents EU-spezifische Zusatzumfänge

258 Runflat tyres Bereifung mit Notlaufeigenschaften

3AG Rear view camera Rückfahrkamera

302 Alarm system Alarmanlage

320 Model designation, deletion Modellschriftzug, Entfall

346 Chrome Line Exterior Chrome Line Exterieur

4CV Fine-wood Trim American Oak Edelholzausf.amerikanische Eiche

4NC Additional Heating/ventilation Zusatzheizung/-lueftung

4UB Seat Extension 5+2 3.sitzreihe

413 Luggage-compartment separating net Gepäckraumtrennnetz

420 Sun protection glazing Sonnenschutzverglasung

423 Floor mats in velour Fußmatten in Velours

428 Warning triangle Warndreieck

430 Interior and exterior mirror package Innen- und Außenspiegelpaket

456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

493 Storage compartment package Ablagenpaket

494 Seat heating for driver and front passenger Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer

496 Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

5AG Lane Change Warning Spurwechselwarnung

5AL Active Protection Active Protection

5AS Driving Assistant Driving Assistant

5A1 LED fog lights LED-Nebelscheinwerfer

5DA Front passenger airbag deactivation Beifahrerairbag-Deaktivierung

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

534 Automatic air conditioning Klimaautomatik

552 Adaptive LED headlights Adaptiver LED-Scheinwerfer

563 Lights package Lichtpaket

575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose

6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf

6AE Teleservices Teleservices

6AK ConnectedDrive Services ConnectedDrive Services

6NS enhanced telephony with extended smartphone connectivity Komforttelefonie mit erweiterter Smartphone-Anbindung

6WB Multifunctional instrument display Multifunktionales Instrumentendisplay

609 Navigation system Professional Navigationssystem Professional

676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem

698 Area code 2 for DVD Area - Code 2 für DVD

7NH Service Inclusive - 5 years/100,000 km Service Inclusive - 5 Jahre/100.000 km

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

8AT Polish / on-board documentation Polnisch / Bordliteratur

8A1 Language version Polish Sprachversion Polnisch

8KA Oil service interval - 24 months/30,000 km Ölwartungsintervall - 24 Monate/30.000 km

8TF Active pedestrians safety Aktiver Fußgängerschutz

8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap

877 Cross-over operation, deletion Überkreuzbedienung, Entfall

9AA outer skin protection Außenhautschutz

925 Shipping protection package Versandschutzpaket


EKHGWBv.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak pisałem w temacie wcześniej rozważam też 2.0d n47/b47 - różnica w spalaniu będzie zauważalna i przy tych przebiegach da wymierne oszczędności. Jak się uda zostanie w kieszeni, jak nie to zmieni się słupek (nie są tak drogie jak n57).

Ma pneumatykę, ledy, komforty, hi-fi, FV. W stosunku do e70 ma większy bagażnik (wyższy) o tyle, że robi mi to różnicę. Za 3 lata wartość końcowa f15 będzie wyższa niż e70 (zwłaszcza USA). F15 ma lepsze multimedia.

Minus, że jest 7-osób, ale myślę, że po prostu wymontuję 3-ci rząd i wpakuję zwykłą podłogę z wnęką.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak pisałem w temacie wcześniej rozważam też 2.0d n47/b47 - różnica w spalaniu będzie zauważalna i przy tych przebiegach da wymierne oszczędności. Jak się uda zostanie w kieszeni, jak nie to zmieni się słupek (nie są tak drogie jak n57).

W prawidłowo prowadzonych serwisowo 6 cyl. dieslach BMW, nim słupek będzie potrzebny, auto zdąży ci się zamortyzować i znudzić.

Ba... pójdę dalej - zdążysz je nawet znienawidzić...

Bo ile chcesz nim zrobić? 400..., 500 tys. km?

(Pisałem już, że znam N57 po grubo ponad 600 tys. km, jest zadbane serwisowo, ale nikt się z nim nie pieści, i ma się cały czas świetnie).


A w 25d jest szansa, że awaria silnika może się zdarzyć szybciej niż się spodziewasz.

Te wysilone 4 cylinderki mają tu ciężko, iks piąty to kloc.

 

Ma pneumatykę, ledy, komforty, hi-fi, FV. W stosunku do e70 ma większy bagażnik (wyższy) o tyle, że robi mi to różnicę.

No trochę uchybień w wyposażeniu to ona ma, ale...

Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

W każdym bądź razie akurat ta sztuka wygląda normalnie. A to naprawdę DUŻO.

I jakbym wpadł na tak pomysł jak ty (pamiętając, że się z nim SUBIEKTYWNIE nie zgadzam), i jeśli rzeczywiście ma kosztować 132.000 zł BRUTTO z fakturą VAT23% - to bym się tej sztuce bliżej przyjrzał.

Oczywiście weryfikacja stanu i rzeczywistej jakości naprawy konieczna.

 

Za 3 lata wartość końcowa f15 będzie wyższa niż e70 (zwłaszcza USA).

Uffff. Wreszcie.

W wątku o tej amerykance z M57 starałem ci się to wytłumaczyć.

 

Minus, że jest 7-osób, ale myślę, że po prostu wymontuję 3-ci rząd i wpakuję zwykłą podłogę z wnęką.

Jak tobie przeszkadza, to dokładnie tak piszesz - sobie je wymontujesz i zostawisz w garażu.

Ale 7 osób to raczej plus, jak ktoś kupuje takiego autosana, to często dlatego, że liczy na to, że teściowie też się zmieszczą, lub chociaż przy zakupie się łudzi, że będzie z teściową jeździć...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Dokładnie tak jak kolega pisze 3.0 to 3.0

Nie ma lepszego diesla na świecie a spalanie to samo co 2.0

Mi pokazuje 7,6

Posiadam f25 35d

275 nalotu i lata jak nowa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

N57 się boję. Wiem, że niektórzy jeżdżą ale jednocześnie dość często się pojawia temat opiłki w filtrze oleju - wystarczy przejrzeć ogłoszenia ile aut ma nowy słupek. A wtedy trzeba przygotować 40k. Faktycznie takie auto lepiej na weekendy zostawić :)

Chcę w 3 lata zrobić 180 tyś. Tylko tyle i aż tyle. W kalkulację wrzucam, że trzeba mieć w razie czego wrzucić nowy silnik - około 13k. Jak się uda to dobrze, jak nie to trudno. To jest rzecz. W stosunku do mojego obecnego m57 mogę się spodziewać od 1l do 5l mniej na 100km (tak, po mieście potrafi mi wciągnąć 16l)


Pewnie, że chciałbym mieć lepsze wyposażenie: M pakiet, shadow line, H-K, wentylowane fotele. Panoramy np. już nie chcę - mam teraz. Wolę ciszę w aucie niż dziurę w dachu.


Odnośnie szkód - był wymieniony zderzak i 3x przednia szyba - szyba dla mnie plus, w moich autach lubię mieć ładną i nie wypiaskowaną szybę, na znaczkach mi nie zależy.


Odnośnie ceny i obserwacji rynku - cena wcale nie jest niska - ostatnio uciekła mi z lepszym wyposażeniem za 98 z fakturą marża..

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odnośnie szkód - był wymieniony zderzak i 3x przednia szyba - szyba dla mnie plus, w moich autach lubię mieć ładną i nie wypiaskowaną szybę, na znaczkach mi nie zależy.

Z tego co pamiętam, to w tej chwili nawet Pilkington (który jest producentem szyb w tym aucie na pierwszy montaż), nie ma prawa używać w swoim zamienniku (czyli Pilkington bez znaczka BMW) na szybie napisu "ConnectedDrive", więc raczej szyba jest OEM BMW czyli Pikington ze znaczkiem BMW - bo ten napis ma.

 

Odnośnie ceny i obserwacji rynku - cena wcale nie jest niska - ostatnio uciekła mi z lepszym wyposażeniem za 98 z fakturą marża..

A ta jest za 107 tys. zł netto.

Ma fakturę VAT 23%, jest z polskiego salonu, ma DWA KOMPLETY kół z identycznymi felgami 19" WZ-450 i zanosi się na przyzwoitą sztukę.

W stosunku do najczęściej handlarskiej faktury-marży to niewielka lub żadna różnica... :oops:

Nieprawdaż?

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

akurat tamta była też od sprzedawcy prywatnego :cry2: faktura vat bez vat czy jakoś tak. A przy użytkowaniu mieszanym i tak odliczę tylko połowę vat.

Od komisu nie chcę, bo ciężko coś dowiedzieć się o historii. Różnica nie jest duża ale tak jak napisałem tamta była lepiej wyposażona.


Odnośnie szyby - dobrze wiedzieć :wink:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

auto kupione

dziękuję wszystkim za pomoc

Pierwszy serwis będzie odrobinę większy niż zakładałem (poduszki silnika, pokrywa zaworów z odmą, filtry, oleje łącznie z automatem) poza tym wszystko wygląda ok.


Pozdrawiam!

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Moderatorzy
Opublikowano
Raport chociaż kupiłeś?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie kupowałem. Byłem osobiście zobaczyć auto i dogadać się ze sprzedającym. Usterki znalazłem w 3 minuty na podnośniku, lakierniczo było ok, całe auto w oryginale poza przednim zderzakiem - który i tak znowu został porysowany w tym samym miejscu :D Ciasny wyjazd z garażu miał właściciel. Ni i 2 wgniotki na tylnym zderzaku.

Leasingodawca i tak zlecał wycenę rzeczoznawcy.


Nie wiem czego niektórzy aż tak się przejmują zakupem używanego auta. Jakby miało malowany błotnik czy nawet maskę to w czym to przeszkadza? Ważne, żeby było zrobione dobrze.

A praktycznie nikt nie sprzedaje idealnego auta używanego, ilość takich przypadków na rynku to mniej niż promil. Na same poszukiwania takiego auta mógłbym wydać więcej, niż kupić to co chcę i zrobić pierwszy serwis. A gdzie czas?

No i idealne auta to nie ten budżet który ja miałem: trzeba doliczyć przynajmniej 20-30k.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Moderatorzy
Opublikowano

W Polsce często mamy w zwyczaju naprawiać tanio... Warto więc wiedzieć co było naprawiane.

Masz akcję na chłodnicę EGR i to pilna akcja szczególnie,że auto serwisowane na granicy lub nawet powyżej interwałów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na EGR chcę się umówić w tym tygodniu, zwłaszcza, że kolektor dolotowy też może być przy tym przebiegu słaby

Na pokrywę zaworów też już wstępnie termin mam zaklepany.

Płukanka i olej co 10 tyś będzie a nie co 20 tak jak do tej pory. Jak wyjąłem bagnet na zimno to olej nie wyglądał dobrze..

Przewód powietrza między intercoolerem a kolektorem to jakiś taki słaby w oryginale - popękał. Macie jakiś sprawdzony produkt co będzie chodził? Stawiam priorytet na to również: turbiny obrywają przez nieszczelny dolot.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.