Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jak to bywa w tym silniku zabrałem się za wymianę uszczelniaczy zaworowych , niestety po wpuszczeniu na tłoki kamerki inspekcyjnej okazało się iż jest tyle nagaru że trzebabyło niestety demontować głowicę do czyszczenia i sprawdzenia. Przy okazji wymiana wszystkich uszczelek na nowe - łącznie z wymianą uszczelki miski olejowej . Poskręcałem wszystko na blokadach, wymieniłem od razu wałek ssący bo był na jednym zaworze nieciekawy ( zestaw blokady rozszerzony o części do wałka mimośrodowego) i czujnik wału delphi. Po złożeniu i odpaleniu coś jest z nim nie tak., strasznie wibruje przy dodawaniu gazu tak jakvby był na stałe przykręcony do budy bez poduszek. Zapalił od szczała , na jałowym pracuje równiuteńko problem zaczyna się po przygazowaniu. Wydech wpada w straszny rezonans i silnik ma straszne wibracje juz przy 2000 obr. Rozebrałem jeszcze raz aby mieć pewność co do rozrządu i wszystko jest wporządku. Już troszeczkę mnie to irytuje bo od tygodnia szukam co moze być nie tak. Adaptacje wałka zrobiłem oczywiście.
Opublikowano
Edit. Właśnie przeczytałem o wałkach balansujących, rozrząd był demontowany kręciłem wałem nie raz , łańcuszka pompy oleju nie ruszałem, musze ustawiać te wałki ww poziomie jak składałem rozrząd? I czy może to być przyczyna wibracji i dziwnej pracy silnika?
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli naprawiony to sie pisze co bylo powodem....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.