Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z nastawnikiem, wytarło zębatkę nastawnika, kupiłem zamiennik zębatki, auto jeździło około 1000km i znów problem, tym razem zęby wyrwane.

Na szybko przekręciłem zębatkę w inne miejsce i po zapaleniu silnika i zgaszeniu z zębatki znów wyrwało zęby w innym miejscu.

Pytanie, czy nastawnik jest uszkodzony elektronicznie, czy jakiś inny sterownik w aucie jest uszkodzony. Zamówiłem cały nastawnik nowy Bosch i nie chcę żeby po założeniu wyrwało zęby bo prawie 900zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
robiłeś za każdym razem adaptację x-drive czy tylko montowałeś zębatkę?
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Adaptacji nie robiłem, wydaje mi się, że adaptacja właśnie robi się po zapaleniu lub zgaszeniu silnika za każdym razem. Chyba że adaptacja to reset po wymianie oleju w skrzynce ATC?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
za każdym razem trzeba robić adaptację jak tylko będziesz coś tam dotykał.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Nastawnik założony, wszystko śmiga, adaptacje zrobiłem, olej przy okazji też zmieniłem. Było zrobione okóło 50tys km i już był brudny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.