Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoim e46. Samochód jest po swapie z 1.8 na 2.5 192km (N54B25). Samochód po mocniejszym wciśnięciu gazu szarpie/muli. Po przekroczeniu 3,5-4 tys obrotów tego szarpania czy jak to nazwać można nie czuć. Tak samo przy powolnym dodawaniu gazu. Samochód posiada instalację gazową. Błędów aktualnie nie ma. Wcześniej z błędów było wypadanie zapłonu na 3 tłokach. Zmieniłem świece i cewkę. Po złożeniu było jeszcze gorzej. Wcześniej wypadał zapłon tylko na benzynie. Już sam nie jestem pewien czy to wypadanie zapłonu. Od czego w takiej sytuacji najlepiej zacząć?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od poprawy kodu silnika, to m54b25. Komputer z inpa i podaj masę powietrza na wolnych obrotach po pełnym rozgrzaniu i bez odbiorników prądu (nawiewy, grzane stołki, klima, światła), następnie pokaż korekty paliwowe i pracę sond - 30 sekund na wolnych obrotach, dodaj gazu i znowu 30 sekund na wolnych obrotach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.