Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema

potrzebuje waszej opini

wymineilem wtryski, najperw bank 1 jakies 20tys km temu, teraz bank 2

adaptacje zrobone z ksiazka, wszystkie learnbits zaczernione jak trzeba,

wtryski nowe, index11, nowe swieczki, jedynie cewki sa z 20tys przebiegiem (sprawdzone wizualnie)

silnikiem nie trzesie, chodzi ok, na zimnym rano jak i na cieplo, noxem zainstalowany jakis czas temu


zwroccie uwage na korekty (foty robione co pare min od zimnego do cieplego silnika)

na bank2 (nowe) duzy minus a na bank1 (starsze) na plusie

ostatnia fota pokazuje jak zostaje juz na stale (-10/+10)


zalaczam foty

Screenshot-20221130-065713-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-065757-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-065904-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070057-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070213-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070352-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070620-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070759-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-071339-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-071541-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-152458-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-154513-bimmer-tool.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Różnica pomiędzy multi na obu bankach nie powinna przekraczać 10 procent, u Ciebie jest 20, kasowales adaptacje? Jeśli nie to trzeba to zrobić.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Różnica pomiędzy multi na obu bankach nie powinna przekraczać 10 procent, u Ciebie jest 20, kasowales adaptacje? Jeśli nie to trzeba to zrobić.

 

Dzieki lukaszewski za odp

Tak, adaptacje robione jak na stronie Kasparsa

Lernbits zaczernione.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Więc pojeździj jeszcze kilkaset km, adaptacje robią się nawet 2000km, wstępne powinny być ogarnięte po 200-300km

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie, nie jest ok..


Czytaj ze zrozumieniem co tam jest napisane

Informacje, które wklejasz dotyczą danych w obszarze TEGO SAMEGO banku, a u Ciebie kluczowe jest poniższe i słowo 'between'


SOdb5nS.jpg


Ps: masz padnięty nox i jakakolwiek jazda z tym błędem nic nie zmieni bo adaptacje nie utworzą się poprawnie

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

kontunuacja

ogarnelem noxem (wymienilem sama sonde) 

bledow jakichkolwiek brak

niestety po readaptacji sytuacja sie nie zmienila, dalej pokazuje ze dodaje paliwo na banku 1

dodawanie paliwa moze oznaczac ze mam jakies lewe powietrze? moze przyplywka nie domaga?

Screenshot-20230619-151913-bimmer-tool.j

tutaj podobnie w trybie uwarstwionym

Screenshot-20230619-151256-bimmer-tool.j

Edytowane przez roadrunner78
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Coooo..

 Totalnie źle to wszystko interpretujesz.. korekta multiplikatywna to coś zupełnie innego.. ogarnij kabel kdcan i odezwij się na priv

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.