Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW X5 F15 silnik 25dX


Mamy problem, samochód zgasł i przestał odpalać. U mechanika niskie ciśnienie w układzie przed wtryskiwaczami.


W listwie regulacyjnej po odkręceniu zaworu widoczne na sitku opiłki. Oddane zostały wtryskiwacze do zbadania, wszystkie 4 padnięte.

Mechanik proponuje wymienić cały układ paliwowy z podejrzeniem zanieczyszczenia opiłkami.

Do wymiany pampy, zbiornik paliwa, wszystkie wtryskiwacze itd. - cały układ. Koszty kosmiczne!


Czy ktoś miał z Was taki przypadek i czy można go rozwiązać w rozsądnych kosztach?

Opublikowano

W BMW nie, ale miałem w Fordzie Mondeo. Opiłki były od zatartej pompy wysokiego ciśnienia. Tak jak u Ciebie zniszczyły wtryski.

Do wymiany wtryski pompa, ale układ paliwowy i bak był tylko płukany. Nie wiem czemu tu wymiana. Może warto spytać u innego mechaniora. Albo w serwisie Boscha.

Opublikowano

Miałem to samo w F15 30d przy 180 tys. km zgasł na światłach i koniec. W serwisie powiedzieli mi 50 tys. zł naprawa. Miałem jednak wykupioną dodatkową roczną gwarancję i do końca gwarancji brakowało tygodnia. Wymienili cały układ. Nie dopuszczać do zbyt niskiego poziomu paliwa. Jak będę auto trzymał to przy 300 tys. km wymienię pompę na nową.


P.S.

Można układ wypłukać i wtryski do regeneracji. Mi poza serwisem powiedzieli chyba 8 tys. zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.