Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam bmw e90, 1.9 D, 143 km

Może znałby ktoś odpowiedz, po wymianie układu paliwowego

Wymiana pompy, wtryskiwaczy, czyszczenie zbiornika paliwa, kodowanie,

Samochód prowadzi się bardzo dobrze, lecz gdy dociskam gaz do końca, samochód wchodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy,

Na komputerze wyskakuje problem z wtryskami,

Gdy jadę większa prędkością nie ma żadnego problemu, odcina moc gdy wrzucę samochód na maksymalne obroty,

Może ktoś coś doradzi,

Opublikowano
Jaki dokładnie błąd wyskakuje? Wtryskiwacze były nowe czy regenerowane z Allegro? Może to być czujnik ciśnienia lub regulator na szynie CR ale bez numeru błędu nic nie wiadomo. Aha i nie ma silników 1.9 w BMW E90.
Opublikowano

4A74 komunikat, sterownik świec żarowych, brak

4A79 komunikat, sterownik świec żarowych, brak

4560 prawidłowe ciśnienie w listwie paliwowej, regulowane za pomocą natężenia przepływu



Wtryski regenerowane

Opublikowano
Trzeba podłączyć komputer i zobaczyć wartości ciśnienia na szynie CR podczas przyspieszania i kiedy wyrzuca ten błąd. Jest też drugi regulator ciśnienia na pompie CR. Z regenerowanymi wtryskiwaczami też może być różnie, dla pewności należałoby wykonać test przelewowy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz za niskie ciśnienie na listwie. Cos jest nie tak z twoim ukladem oaluwowym, ale to może być wszystko. Szczerze to obstawiałbym te wtryski.

Tu masz opis

Fault Code Description:

Monitoring positive control deviation (rail pressure too low) during rail pressure control via fuel quantity control valve.

The fault is detected if the positive control deviation is greater than the limit value dependent on the operating point.

The limit value is calculated via the engine speed and is between 170 bar and 200 bar.


Service Plan

Check the following possible fault causes:

- Pre-supply pressure too low (filter blocked, leakage on low pressure side).

- Incorrect value displayed by rail pressure sensor.

- Leakage in the high pressure area.

- Injector jammed open.

- Worn high pressure pump.

- Worn injection system.

- Internal leak in common rail system.

- External leak in common rail system.

- Air in common rail system.

Check possible fault causes, perform system test - rail pressure control

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.