Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam planuje kupić f20 rocznik od 2014do2016 koniecznie musi hyc benzyna i autem bezie jeździć kobieta , osobiście śmigam f30 w dieslu ale w benzynach średnio się orientuje a różne są opinie o tych silnikach może coś doradzacie . Dzięki
Opublikowano
Jak już chcesz kupić benzynę, to zdecydowanie szukaj wersji LCI, znaczy poliftowej i silników 2.0l z serii B48. O problemach z 1.6 :nienie: poczytaj na forum. Chyba połowa tematów jest o nich, a reszta cisza… :wink: Mój wniosek jest taki: tyle, ile rzekomo zaoszczędzisz na spalaniu, to x2 wydasz na naprawy auta i wizyty u psychoterapeuty… :duh:
Opublikowano

A co w tych 1.6 jest niby złego ? Rozrząd do roboty za śmieszne pieniądze ?


Ja tam sobie chwale, rozrząd zrobiony i sobie śmiga, ba nawet chipa mam na 210KM

Opublikowano
Dokładnie, przebieg 155tys. olej co 10-12 tys. i śmiga na chipie aż miło :D . Wymienione tylko hamulce (tarcze, klocki) oraz świece, cewki , a i sonda :)
Opublikowano

Dokładnie! Ja teraz zauważyłem że ludzie nie chcą nic wymieniać w autach a później biadolą po forach jakie to silniki złe... nawet oleju nie chcą wymienić!


W każdym aucie się coś psuje, niestety! Tu i tak rozrząd jest bardzo tani w porównaniu ile trzeba zapłacić w 1.8 TSI/TFSI bądź 2.0 TSI/TFSI

Opublikowano

Zastanawia mnie na czym polega hejt silnika N13 B16 A.

Przyłączam się do opinii poprzedników, silnik jest mega elastyczny jak na benzynę, doskonałe przyspieszenie jak na 136 KM, bardzo szybko nabiera temperatury roboczej, cichutki w BMW F20, mało pali.

Na pewno motor jest wymagający pod względem eksploatacji, olej dobrej klasy wymieniany max. 10000 tyś km, delikatna jazda do nabrania temp. roboczej, oczywiście wymiana kompletnego rozrządu we właściwym czasie, cewki, świece, paski, napinacze.

"Jak się dba to się ma".

Opublikowano
Zastanawia mnie na czym polega hejt silnika N13 B16 A.

Przyłączam się do opinii poprzedników, silnik jest mega elastyczny jak na benzynę, doskonałe przyspieszenie jak na 136 KM, bardzo szybko nabiera temperatury roboczej, cichutki w BMW F20, mało pali.

Na pewno motor jest wymagający pod względem eksploatacji, olej dobrej klasy wymieniany max. 10000 tyś km, delikatna jazda do nabrania temp. roboczej, oczywiście wymiana kompletnego rozrządu we właściwym czasie, cewki, świece, paski, napinacze.

"Jak się dba to się ma".

P. S. Trzeba kontrolować poziom oleju, te silniki pobierają przy dobrej kondycji 150-200 ml /1000km.

Olej najlepiej utrzymywać na MAX. ze względu na wrażliwy rozrząd. Ponadto kontrolować membranę odmy, ponieważ przez pęknięcie zbiera się szlam w dolocie.

Opublikowano

Potwierdzam u każdego na pewno N13 bierze trochę oleju, ja utrzymuje poziom nawet ponad max


Olej zalewam Ravenol VST 5W40 PAO, drogi, ale wiem że ma mega smarowanie


Trzeba DBAĆ !

Opublikowano
A co w tych 1.6 jest niby złego ? Rozrząd do roboty za śmieszne pieniądze ?


Ja tam sobie chwale, rozrząd zrobiony i sobie śmiga, ba nawet chipa mam na 210KM

Pół tego forum jest o wszelkiej maści fakapach związanych z silnikiem 1.6l.

Na temat 2.0l prawie nic…

Prawda jest jedna. Jak się dba, tak się ma… ale najgorzej, kupić po taniości używane /czytaj zaniedbane/ auto, a potem dramat :duh: Większość wypowiadających się tutaj, robi wymiany na czas, ale co można powiedzieć o ludziach kupujących te auta jako nowe i twierdzących że to FWD… :mad2: i jeszcze ten serwis w ASO. Najgorzej… :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.