Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, pacjent to:

BMW F10 530D 245HP

Przebieg 253k

Rocznik 2010


Na zimnym silniku często telepie i rzuca całym autem, czasem puszcza dużą białą chmurę (dodam że usunięty jest DPF) Telepanie pojawia się jak odpale auto i chwile stoi się grzeje, jak odpale i ruszę na zimnym silniku telepanie nie występuje.


Na ciepłym silniku nie telepie, nawet gdy auto postoi 6h odpala normalnie, przeważnie problem pojawia się po nocy


Zostały wyciągnięte i sprawdzone komputerowo wszystkie wtryskiwacze, są w bdb stanie


W INPIE korekta przeskakuje pomiędzy cylindrami


Co warto by było jeszcze sprawdzić oraz co możę być przyczyną?


Dzięki :D

Opublikowano

A jakieś błędy na kompie?


Mogą to być świece, sterownik świec czy nawet kabel od sterownika, także zasyfiony kolektor czy klapy/cięgno. Tematy podobne były nawet jednym z nich jest mój.

Ja póki co wymieniłem świece i dalej bez zmian, ale tylko gdy jest temperatura blisko 0 lub poniżej.


Za nim zmienię sterownik świec, mimo, ze nie mam od niego błędu to na dniach będę patrzył na podgrzewacz paliwa, bo tylko od niego mam błąd, który powraca a również go już wymieniłem, prawdopodobnie jakiś kabel od niego jest winny i podobno może powodować taki objaw. Wystarczy, ze jest ciepło i nie telepie nawet po całej nocy.


Tez nie mam dpf, ale taka chmura to u mnie po prostu para wodna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
będę patrzył na podgrzewacz paliwa, bo tylko od niego mam błąd, który powraca a również go już wymieniłem, prawdopodobnie jakiś kabel od niego jest winny i podobno może powodować taki objaw. Wystarczy, ze jest ciepło i nie telepie nawet po całej nocy.

 

O ile dobrze pamiętam to przy problemach z sterownikiem świec żarowych lub kablem idącym do niego często wyskakiwał błąd podgrzewacza paliwa u wielu osób.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź działanie silnika sterującego klapami.
Opublikowano
będę patrzył na podgrzewacz paliwa, bo tylko od niego mam błąd, który powraca a również go już wymieniłem, prawdopodobnie jakiś kabel od niego jest winny i podobno może powodować taki objaw. Wystarczy, ze jest ciepło i nie telepie nawet po całej nocy.

 

O ile dobrze pamiętam to przy problemach z sterownikiem świec żarowych lub kablem idącym do niego często wyskakiwał błąd podgrzewacza paliwa u wielu osób.

 


Tez coś kojarzę i wymiana pomagała lub wymiana dalej pozostawiała błąd podgrzewacza. Pytanie dlaczego nie mam błędu od sterownika skoro on świruje? W poprzedniej F10 chociaż było jasne bo był błąd od sterownika. Teraz nie wiem czy grzebać przy podgrzewaczu paliwa (dokładniej kablu, który idzie od niego bo podgrzewacz nowy) czy od razu sterownik i kabel do niego zmienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.