Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam następujący problem, a mianowicie auto po prostu nie odpala, raz odpali, raz nie. Przeważnie trzeba próbować kilkanaście razy i zaskoczy, jak już chwile się pojeździ to nie ma tego problemu. Podłączyłem kompa i pokazał błąd 4B90 - Kontrola ciśnienia szyny paliwowej przy uruchomieniu.

Później przy próbie odpalenia samochodu dalej nic, odpiąłem ten czujnik na listwie i odpalił, podłączyłem spowrotem i już nie odpalił, lecz to najwyraźniej był przypadek, bo po zrobieniu tych samych czynności dalej nie odpalił. Proszę o pilną pomoc.

Inne błędy to:

4212 - obwód prądowy świecy żarowej cylindra 1 (nieciągły)

4222 - obwód prądowy świecy żarowej cylindra 2 (nieciągły)

4242 - obwód prądowy świecy żarowej cylindra 4 (nieciągły)

Czy tutaj to akurat tylko świece do wymiany? Sterownik pomijam, bo jest wymieniony

Myślałem też, że może immo go odcina, ale komputer pokazał tylko jeden błąd:

10 - klucz 2 nierozpoznany (obecny)

Czekam na odpowiedzi, z góry dziękuje.

Autko to E46 318d 116KM CR 2003r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki masz sterownik świec? Nowy nie oznacza, że sprawny (hugo czy tam huco jak kto woli).

Problem z rozruchem jest przez błąd 4B90, zrób test przelewowy, jeden z wtryskiwaczy może dawać na przelew i stąd taki efekt. Pompa progowa pracuje jak zawsze? Kilkadziesiąt sekund na zapłonie? Nie jest głośniejsza niż zwykle?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Sterownik jest regenerowany Beru, mam zdjęcia jak to wygląda po regeneracji i wygląda ok. Z pompą chyba wszystko ok, bo nie zauważyłem żeby głośniej chodziła. A czy od tego klucza też coś może być? Bo drugim próbowałem to chyba jest rozkodowany bo tylko na zapłon idzie przekręcić, a rozrusznika nie słychać, z pierwszego normalnie tylko kręci cały czas
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak manirk napisal. 4b90 to teoj problem. Za niskie ciśnienie na szynie. Zacznij od przyjeżeniu sie pompie progowej, jak bedziesz wymienial to od razu z filtrem paliwa. Jak pompa smiga to idziesz do wtrysków.

Caly system swiec tez do obejrzenia. Majac bledy trzech kabel zasilajacy jest sprawny. Niestety reszte trzeba zweryfikować. Sterownik wyjąć i go obmierzyć jak na filmiku. Tylko przy 4 garach, swiece sa na pinach 1234.


Przez wtyczke od sterownika pomierz też swiece. Mają mieć max 5 Ohm. Piny masz opisane na sterowniku w gnieździe. Pin1 to pierwszy gar, itd.

To ci powie co jest nie tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.