Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po wymianie wtrysków silnik dalej na wolnych obrotach ma minimalnie nierówną pracę a czasami przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadną poniżej 500 i szarpnie.


Brak błędów wypadania zapłonu


Jedyny pojawiający się błąd to 2AAF pompy ciśnienia, wiarygodność.


Ciśnienie na pompie podczas jazdy wg logów waha się od 145000 do nawet 170000 czy jest to prawidłowy objaw bo mechanik powiedział że należy wymienić pompę i się poprawi wszystko???


Jakaś porada?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.