Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Przeglądając oferty przepustnic o numerze 11717804384 natrafiam na duża listę producentów, którzy takie przepustnice proponują. Jakie polecacie firmy tej części? Widzę ze są sporo tańsze od oryginału BMW, który osiąga kwotę 2k, może któryś tańszy zamiennik będzie równie dobry a sporo tańszy. Pozdrawiam

Opublikowano

Dobry,

Na pierwszy montaż idzie pierburg. Osobiście polecam.

Opublikowano
Przepustnica do m47/m57 Pierburga to huam nie polecam sprwdz coś bez sprężyny ja mam autex nie cieknie nawet pod wężem (nowa uszczelka) ale to pewnie do czasu... (się wyrobi) jeśli masz problem z elektronika części z przepustnicy powinni pasować od n47 na ale gro tanie jak barszcz podłączałem i działa poprawnie ale fizycznie nie pasuje rozstaw 1 z 3 śrub i jak dobrze pamietam to mufa/kolanko od m47 jest diametr 1,/2mm mniejszy wszystko idzie dopasować ja mówię tu o p&p
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W ostatnim roku miałem armagedon przepustnicowy w M47 / M57 i jedyne czego nie polecam to te zamienniki z białą pokrywką, padło po tygodniu.


Najlepiej kupować po regeneracji, nie znam szczegółów czy uszczelnienie jest wtedy wymieniane, osobiście nie udało mi się rozebrać dogłębnie przepustnicy, uszkodzenie to zwykle przepalenie ścieżki po zalaniu olejem.


Pewnie wlutowanie bezpiecznika w miejsce ścieżki, umycie i poskładanie do kupy też załatwia sprawę na jakiś czas.


Off: Może ktoś oferuje na forum aktualnie regenerację przepustnic, taką z wymianą uszczelnienia?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Watpie żeby ktos tam wsadzał bezpiecznik. Oryginalnie jest on na płytce i przepala sie scieżka w przypadku zbyt dużego poboru pradu. Ścieżka jest bardzo drobna. Bez uszczelnienia przepustnicy i bezpiecznika, po naprawie tylko plytki, pali sie kolejny bezpiecznik i stajesz na poboczu, bo jest od kilku rzeczy.
Opublikowano

Nie wiem czy próbowałeś wyjąć oś tej przepustnicy, ja się poddałem, więc nie do końca łykam to że ktoś za 300PLN to robi.


Pewnie się mylę.


Gdybym osobiście miał to zregenerować na szybko to wywierciłbym otwór do spływu oleju, umył i wlutował bezpiecznik adekwatny do poboru prądu.


Nawet zacząłem robić złączkę z generatorem PWM do testowania tych przepustnic, bo mam w rodzinie tego sprzętu sporo, jednak jak nie mogłem dobrać się do uszczelnienia to odpuściłem, bo stwierdziłem że to strata czasu..., może jak przepustnice podrożeją to wrócę do tematu, ale chyba lepiej jest iść w kierunku adaptacji z N.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie adaptacja to lepszy pomysl. Tez mam dwie te przepustnice, ale temat odpuscilem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.