Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam f11 w kombi i przy minusowych temperaturach ( auto stoi pod chmurka) po paru godz auto opada do wysokosci felg. Kompresor przy otwarciu bagaznika wlacza sie slychac ze pracuje i nie podnosi. Przy odpaleniu auta rowniez wlacza sie kompresor ale tez sie nie podnosi wywala bezpiecznik 182 40A w tym i tym przypadku. Gdy jest cieplej dziala bezproblemowo wszystko jedynie podczas zimy praktycznie caly czas trzeba zmieniac bezpiecznik (w praktyce wyglada to : rozruch- kompresor dziala jakies 30 sek-spali bezpiecznik- wylacze rozruch- wloze nowy bezpiecznik- rozruch- i zaczyna podnosic) zawsze ten sam rytual jest przy -1+. Zdaje mi sie jakby zamarzal tlok w kompresorze(ale za kazdym razem slychac dzwiek kompresora ale nie pompuje) lub gdzies uzbierala sie woda w przewodach i poprostu nie da rady przepchnac i ona zamarza. Za wszelkie info dziekuje. Zastanawiam sie cz daloby cos gdybym wlozyl 50a bezpieczniek cz obyloby sie bez codziennej wymiany 40a. Pozdrowienia
Opublikowano
Bezpiecznika nie wymieniaj na większy bo bezpiecznik to najsłabszy punkt w obwodzie i on się MA przepalić przed kablem i opornikiem więc przepala się żeby silniczka nie uszkodzić. Możliwe że zaworek w kompresorze się blokuje na zimnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.