Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


posiadam e39 525i 2002 192 km od 2 lat i w ostatnim czasie wymieniłem świece/olej silnik uszczelki/olej skrzynia uszczelki/termostat/i inne podstawowe rzeczy.


Śmigała normalnie aż w końcu zaczęła nierówno pracować i trząść budą trochę.


Pojawił się problem, że wypadał zapłon na wszystkich cewkach, po otworzeniu listwy od sterowania cewkami widać było, że ktoś kiedyś tam majstrował. Wymieniłem listwę na używaną i problem występuje na 3 i 6.


Po zadzwonieniu do serwisu dowiedziałem się, że nie udzielą informacji na temat zastosowanych rezystorów w tej listwie i jedynie można nową za 1.5 tyś zł zamówić.


Pytanie brzmi jakiej oporności są rezystory w tej listwie? Czy może problem leży gdzie indziej?


316173989_450413750579262_2969830103589396465_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=PNhJiSKtcMoAX9wA8CT&_nc_ht=scontent.fpoz4-1.fna&oh=03_AdRrjYYR-jPNqdxC0J6dvNbNT2o1G8fgEB9iC0_-j1sTAw&oe=63A1710F


Pozdrawiam i proszę o pomoc ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnij wtyczkę od przepływomierza, jak się poprawi to szukaj lewego powietrza, zacznij od odmy.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.