Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

F10 2012r, nowy nabytek. Dziś krzyk - wymień baterie w kluczyku. OK, kupiłem, wymieniłem. Przy odpaleniu nie ma marudzenia, za to po zgaszeniu komunikat ciągle wyje. Co jest ?

Trzeba jej gdzieś specjalnie zakomunikować że jest nowa bateria czy jak ? Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Podłączę się do tematu.

U mnie tak samo w F11 z 2014. Na jednym z pary pilotów krzyczał żeby wymienić baterię. Po wymianie dalej mam ten sam komunikat.

Opublikowano
Bateria CR2450? Kiedyś miałem taki komunikat, włożyłem kluczyk do miejsca na kluczyk pomiędzy cup holderami na 10 minut i komunikat zniknął. Nie wymieniałem bateri i już kilka miesiecy minęło i jest wszystko w porządku. Podobno w niektórych wersjach jest tam ładowarka do kluczyków, ale ja mam zwykłą baterię Maxwell 2450 więc to temat wart rozstrzygnięcia jak to jest z tymi kluczykami
Opublikowano
Podobno w niektórych wersjach jest tam ładowarka do kluczyków, ale ja mam zwykłą baterię Maxwell 2450 więc to temat wart rozstrzygnięcia jak to jest z tymi kluczykami

 

Ładowarka? Serio?

ad®ian™
Opublikowano

Witam, mam e91 też mi wywala ikonkę kluczyka z baterią. Mam taki kluczyk jak na zdjęciu i nie wiem co teraz? Czy idzie jakoś baterię wymienić? Czy co z tym zrobić?

IMG-20221126-214324.jpg

IMG-20221126-214335.jpg

Opublikowano
Witam, mam e91 też mi wywala ikonkę kluczyka z baterią. Mam taki kluczyk jak na zdjęciu i nie wiem co teraz? Czy idzie jakoś baterię wymienić? Czy co z tym zrobić?

IMG-20221126-214324.jpg

IMG-20221126-214335.jpg

 

Kolega Adrian sie pewnie sie zdziwi ze to prawda ale to wlasnie jest ten kluczyk do ktorego jest ladowarka w samochodzie ladujaca go kiedy jezdzisz. Podobno da sie to naladowac indukcyjna ladowarka do szczoteczki do zebow (philips sonicare). Oczywiscie jesli bateria padla ze wzgledu na swoj wiek to sa dostepne na portalach aukcyjnych zestawy naprawcze wystepujace czesto z obudowa kluczyka.

Opublikowano

Kolega Adrian sie pewnie sie zdziwi ze to prawda ale to wlasnie jest ten kluczyk do ktorego jest ladowarka w samochodzie ladujaca go kiedy jezdzisz. Podobno da sie to naladowac indukcyjna ladowarka do szczoteczki do zebow (philips sonicare). Oczywiscie jesli bateria padla ze wzgledu na swoj wiek to sa dostepne na portalach aukcyjnych zestawy naprawcze wystepujace czesto z obudowa kluczyka.

 

Właśnie kluczyk już leciwy, teraz robię krótkie trasy ok.5km dziennie i chyba przez to?? Po za tym, jak to jest z tym ładowaniem, bo gdzieś tu na forum czytałem, że niby wystarczy wsadzić do stacyjki? Czy jednak ładuje się tylko podczas jazdy? Najgorsze, że drugi kluczyk też RIP ;/

Opublikowano

To naładuj sobie kluczyk od F10 czym chcesz i daj nam znać czy się udało.


To dział F10 i w nich nie ma ładowarki na kluczyki. Wymieniasz baterię raz na kilka lat i z głowy.

ad®ian™
Opublikowano
To naładuj sobie kluczyk od F10 czym chcesz i daj nam znać czy się udało.


To dział F10 i w nich nie ma ładowarki na kluczyki. Wymieniasz baterię raz na kilka lat i z głowy.

 

Ktos wspomnial ze gdzies o tym slyszal a ty odpowiedziales mu tak jakby napisal o jakichs zupelnie niestworzonych rzeczach. Oczywiscie nie ma tego w F10, ale jesli ktos rozmawial z kims kto posiadal starsze BMW lub samemu je mial to nie jest niczym dziwnym ze o to pyta wiec lekcewarzace "Ładowarka? Serio?" nie jest tu na miejscu bo wskazuje na to jakoby ktos sobie to wymyslil.


Wracajac do tematu, wiele osob narzeka ze komunikat po wymianie baterii nie znika (swoja droga moj kluczyk z tym komunikatem dzialal jeszcze prawie rok). Moj lokalny sklep sprzedaje baterie firmy Diall (takie same sa chyba w castoramie?) i w zadnym bmw w rodzinie nie bylo z nimi problemow.

Opublikowano

W sumie jak dobrze pamiętam, to nawet w instrukcji do e91 było napisane, że ładuje się w aucie. Tylko nie byłem pewny czy podczas jazdy, czy wystarczy wsadzić i zostawić. Podejrzewam, że wtedy chcieli zaszpanować technologią, a teraz po prostu się nie opłaca, bo baterie mają dużo większą pojemność i wytrzymałość. No nic, w takim razie zostaje mi rozkleić i wymienić akumulatorek.

PS. A czy w ogóle jest jakiś komunikat, albo jakaś możliwość stwierdzić, czy czasem ładowanie kluczyka w aucie wysiadło???

Opublikowano

Generalnie to powiem tak. Naczytałem sie że bateria musi być Varty, do tej pory nikt nie potrafi mi tego racjonalnie wyjaśnić czym różni się ta bateria od np. Duracella którą ja kupiłem ( te same napięcie, to samo oznaczenie 2450), ale do rzeczy. Jeździłem i jeździłem i ciągle ten sam komunikat, w końcu bateria dotarła do paczkomatu, wsiadłem do auta żeby po nią jechać i co ... komunikat zniknął ... :duh:

Po prostu wsiadłem odpaliłem i cisza, baterie wrzuciłem do szuflady i sobie leży, nie wyminiłem na tą Varte bo uznałem że nie ma sensu. Ręce opadają, magicznie sie naładowała czy magicznie auto uznało że jednak bateria jest ok ? Ktoś ma jakąś teorie ?

Opublikowano
Mierzyłem baterie która dawała komunikat i miała napięcie mniejsze o.... 0,1V od nowej, więc to jest tak mały margines że się niema co dziwić tym komunikatom...
Opublikowano
Ja rozebrałem pilota, który przynajmniej z 4 albo i nawet więcej lat nie był używany. Bateria philips 3V, a na mierniku 0,35v i pytanie, czy 0,35v jest na tyle mało, by nie móc otworzyć drzwi?? Chyba, że ktoś wczesniej przy tym pilocie grzebał i po prostu się rozkodował :roll: :?:
Opublikowano
Ja rozebrałem pilota, który przynajmniej z 4 albo i nawet więcej lat nie był używany. Bateria philips 3V, a na mierniku 0,35v i pytanie, czy 0,35v jest na tyle mało, by nie móc otworzyć drzwi?? Chyba, że ktoś wczesniej przy tym pilocie grzebał i po prostu się rozkodował :roll: :?:

 

To jest o wiele za malo. Nigdy tego nie sprawdzalem ale mysle ze pilot nie ruszy nawet przy 2V :) Ogolnie charakterystyka rozladowania wiekszosci akumulatorow i baterii jest taka ze napiecie rozladowanych nie spada do zera i juz przy wydawaloby sie niewielkim odchylku od wartosci nominalnej nie mozna z nich wykrzesac uzytecznego natezenia.

Opublikowano
Generalnie to powiem tak. Naczytałem sie że bateria musi być Varty, do tej pory nikt nie potrafi mi tego racjonalnie wyjaśnić czym różni się ta bateria od np. Duracella którą ja kupiłem ( te same napięcie, to samo oznaczenie 2450), ale do rzeczy. Jeździłem i jeździłem i ciągle ten sam komunikat, w końcu bateria dotarła do paczkomatu, wsiadłem do auta żeby po nią jechać i co ... komunikat zniknął ... :duh:

Po prostu wsiadłem odpaliłem i cisza, baterie wrzuciłem do szuflady i sobie leży, nie wyminiłem na tą Varte bo uznałem że nie ma sensu. Ręce opadają, magicznie sie naładowała czy magicznie auto uznało że jednak bateria jest ok ? Ktoś ma jakąś teorie ?

 

Nie wiem kto twierdzi, że musi być Varta. Ja wstawiałem też duracella w grudniu 2018 i już od miesiąca mam komunikat o słabej baterii, tak więc wytrzymał 4 lata co uważam za dobry wynik. Komunikat nie przeszkadza mi, dalej jeżdżę ze starą baterią, jak poleci całkiem to wymienię. Nowy Duracell leży już w schowku w aucie.

spacer.png

Opublikowano

Nie wiem kto twierdzi, że musi być Varta. Ja wstawiałem też duracella w grudniu 2018 i już od miesiąca mam komunikat o słabej baterii, tak więc wytrzymał 4 lata co uważam za dobry wynik. Komunikat nie przeszkadza mi, dalej jeżdżę ze starą baterią, jak poleci całkiem to wymienię. Nowy Duracell leży już w schowku w aucie.

 

Cała rzesza ludzi na grupie FB na przykład. Niektórzy mówią że tylko bateria z ASO załatwia sprawe. Moim zdaniem cała teoria mogła wziąć się stąd że ludzie kupują stare zleżałe baterie które w dużej mierze nie mają już tych parametrów które mieć powinny, a że z ASO akurat zdarzyło się dostać baterie o prawidłowych parametrach wysnuli wniosek że tylko taka musi być. Ale to tylko moja z kolei teoria.

Zostawiając ten fakt dalej nie mogę odpowiedzieć sobie na pytanie jakim cudem po wymianie baterii na nową ( jaka by ona nie była ) komunikat został a po ponad tygodniu na tej samerii ten sam komunikat łaskawie ucichł ...

Opublikowano

Ciesz się i używaj :)

A czemu wcześniej nie działało? Któż to wie, może styki nie były idealnie czyste, może bateria była tłusta albo w aucie coś się zawiesiło.... nie sądzę by była możliwość dojścia co dokładnie spowodowało takie a nie inne zachowanie.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.