Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozglądam się za następcą mojego e53 3.0d, ma już 550tyś przebiegu cały czas jeździ, jednak serwisowanie przy moich przebiegach zaczyna być uporczywe.

Wstępnie zastanawiałem się nad f11 525d lub e70 30sd za gotówkę jednak to tak na prawdę z deszczu pod rynnę - te auta w moim gotówkowym budżecie będą wymagały już większego serwisu.

Zacząłem myśleć nad leasingiem i zakupem auta z przebiegiem około 100tyś km od pierwszego właściciela.


No i teraz pytanie z tematu: w przypadku 25d który silnik sprawi mniej kłopotu N47 czy B47? Latam głównie długie trasy, roczny przebieg około 50-60 tyś km, na autostradach chciałbym tak jak do tej pory 160 tempomat i pokonywać szybko długie dystanse. Który silnik wybrać? Jak realne spalanie w takich warunkach?

Jak pozostałe komponenty? Zawieszenie czy może inne słabe punkty?

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przy 160 spalanie ok 10/100.

Co do silników to byle miał już zrobioną akcję serwisową z EGR.

Ja też mam po pierwszym właścicielu, brałem z przebiegiem 85 000 km. Wymieniłem olej w skrzyni, w dyfrach, pilnuję wymian co 10-12 tysięcy silnikowego.

Głównie miasto więc już za mną czyszczenie DPF. Poza tym nie było awarii. Leję i jeżdżę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.