Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,


mam taki problem, w kwietniu tego roku miałem mocne piski przy max skręcaniu kierownica, odkryłem że koło pasowe pompy wspomagania jest strasznie wytarte, świeciło się, zęby były ostre i wytarte. Założyłem w bardzo dobrym stanie używkę, na początku wszystko było ok, żadnych pisków itp, teraz listopad znów usłyszałem ten pisk, patrze na pompę a tam znów się świeci, czyli zaczyna się wycierać. Co może być przyczyną ? Pasek z 2020r, napięcie itp wygląda na ok, reszta kół się nie wyciera, czyli koło pasowe wału, klimy, tylko wspomagania. Czy to może być wina alternatora? Bo zaczął trochę wyć jak kompresor, może trzeba założyć sprzęgiełko jednokierunkowe na alternator? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.