Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy ktoś wybiera się na jazdę testową G70? Jak model wyszedł, to twierdziłem, że V8 nie oddam za jakieś pseudo-ekologiczne bajery z R6.


Ale w sumie taka hybryda, gdzie dzieciaki do szkoły w korkach można podrzucić na elektryku nie byłaby złym pomysłem na daily. Stąd będę chciał się przejechać 750e/760e i chciałbym porównać swoją opinię z innymi użytkownikami aktualnej 7mki.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Miałem na dobę 740D. Zrobiłem jakieś 400km w różnych warunkach. Samochód sztos aczkolwiek wydaje mi się ze praca zawieszenia odbiega od ideału. Może to kwestia jeszcze regulacji.

Ogólnie samochód jeździ świetnie. Silnik chociaż ma tylko 286KM lepiej napędza niż 340KM w X7 tzn poprawili układ miękkiej hybrydy. Działa to płynniej.

Multimedia najlepsze na rynku. W S klasie trochę przekombinowane chociaż bardzo efektowne.

Opublikowano
Patrząc na pierwsze testy nowej serii 7 zaczynam się do niej coraz bardziej przekonywać. Fakt faktem wydaje się trochę przekombinowana, jednak jakość, technologie i multimedia pokazują, dlaczego jest lepszym wyborem od rywali. Choć samo nadwozie średnio mi się podoba.


https://www.superauto.pl/artykuly/test-bmw-seria-7-3-0-r6-740d-299-km-przyprawia-o-zawrot-glowy

 


No jakby jeszcze była trochę tańsza a w szczególności wersja elektryczna. Niestety nie jest to auto na każdą kieszeń (na średnią krajową) szkoda.

Opublikowano

Auto jest absolutnie cudowne ! Miałem na weekend i mi urwało głowę ! Jestem "sporym" człowiekiem a w tym fotelu czułem się jak na leżance u psychologa - komfort jest nie do opisania. Do tego prowadzenie, nagłośnienie, multimedia, listwa ledowa we wnętrzu ! Po prostu mega. Gdybym tylko miał możliwość to już bym biegł i zamawiał.


Co do mocy, bo kolega wyżej poruszył ten temat. Wg mnie ona ma zdecydowanie więcej koni niż deklarowane. Dlaczego ? Po pierwsze dlatego, że jeździłem poprzednią 730d i ona jeździła milion razy słabiej. Po drugie pamiętajcie, że na niektórych rynkach płaci się nie za pojemność silnika a właśnie za moc - więc może oni tylko zadeklarowali do homologacji daną wartość a w rzeczywistości jest więcej. Chętnie bym poznał wyniki z hamowni. Na moje wypluje jakieś 340KM.

Opublikowano
Jak myślisz czy elektryk i7 to dobry pomysł?

Wszystko zależy od charakteru użytkowania auta przez Ciebie. Gdy 90% czasu spędzasz na jeżdżeniu "w około komina", a trasy typu 500km+ trafiają się sporadycznie to jak najbardziej warto. A no i musisz mieć gdzie to ładować, bo "tankowanie" na publicznych stacjach Cię zje. Masz fotowoltaike ?

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

po co komu elektryk ogromna limuzyna do miasta ? mam elektryk mały SUV i tyle ....na trasę przy tych problemach jak  z ładowaniem i dostępnością juz nie wspominając cen to niech te elektryki wsadza sobie w d... 🙂

Jak koledzy piszą plug in  benzyna no i R6 ON  do to dobry wybór  dla limuzyny. Elektryk to taki szpan jak na ten czas. Jak ktoś jeździ na trasy a do tego służy seria 7 to nie ma sie jak ... no chyba że ma się cierpliwość i ma sie dużo wolnego czasu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeździłem w końcu G70 i muszę przyznać, że to jest najgorsze BMW, z jakim miałem do czynienia w ostatnich latach. Ciekawa odmiana po G11 LCI (V8 750i), któe uważam za do tej pory najlepsze (komfort/osiągi/prowadzenie).

Design zewnętrzny - kwestia dyskusyjna, BMW zawsze ogląda się na żywo, bo na zdjęciach wygladaja zazwyczaj dziwnie. Niestety na żywo nie zachwyca w ogóle: wielka "krowa", stylowana na rollsa, z tyłem od passata, z przodem zupełnie niezgranym proporcjonalnie (IMO grille są za małe w stosunku do wielkości auta, co powoduje, że auto wygląda mega dziwnie, niesympatycznie, po prostu brzydko). 

Komfort - to jedyny plus tego samochodu, jeździ się na prawdę wygodnie, ale czuć na każdym kroku, że jest to kolos. Dla kogoś, kto zawsze chciał komfort S klasy w 7mce, to rozwiazanie idealne, dla mnie jednak G11 ma zdecydowanie lepszy układ jezdny. Mega wygodne fotele, co wg mnie jest największą wadą G11, której fotele są tak samo wygodne, jak taborety, tutaj siedzi się super i jak ktoś codziennie robi długie trasy, to będzie mega zadowolony.

Wnętrze - uderzyła mnie jakoś elementów, jak plastiki, etc. Manetki kierunkow jakby wyjęte z serii 1, zrobione z najtanszego plastiku. Przyciski wycięte. Wszędzie widac, że było cięcie funduszy i wybór "bierz najtanszego dostawcę Hans". To kierunek znany nie od dziś, ale w środku 7mki uderza w twarz. Większość ludzi zostanie zaślepiona migającymi listwami i dużymi ekranami, jednak jeśli się przyjrzymy, to zobaczymy jakość elementów, która widać chociażby na drzwiach. Dramat. Nie wiem za co BMW chce te pieniądze, faktycznie chyba za znaczek, bo nie za materiały wnętrza.

Jazda - jak już wspomniałem jest mega wygodnie, pływająco, nierówności wybieranie są bardzo dobrze i mamy w końcu "S klasę w BMW". Czuć ciężar, to już nie jest BMW, to jest krążownik na kółkach. Czuć też rozmiar, 5.5 metra to kawał auta, prowadzi się jak jacht, nie jak samochód. Dla niektórych to plus, dla mnie nie, gdybym chciał takich doznań, kupiłbym S klase.

Silniki i napęd - przemilczę, jeździłem 740d, nadaje się do toczenia i to wszystko. Byłem mega szczęśliwy wracając z powrotem do mojego 750i. Elektryki z wagą prawie 3 tony to jakaś pomyłka.

 

Pierwszy raz w życiu wyszedłem z salonu znieszmaczony nowym modelem, bez najmniejszej chęci posiadania go. Poczekam co pokażą jako LCI albo ew możliwość ciągnięcia V8 do PL.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, Zodiac napisał(a):

Jeździłem w końcu G70 i muszę przyznać, że to jest najgorsze BMW, z jakim miałem do czynienia w ostatnich latach. Ciekawa odmiana po G11 LCI (V8 750i), któe uważam za do tej pory najlepsze (komfort/osiągi/prowadzenie).

Design zewnętrzny - kwestia dyskusyjna, BMW zawsze ogląda się na żywo, bo na zdjęciach wygladaja zazwyczaj dziwnie. Niestety na żywo nie zachwyca w ogóle: wielka "krowa", stylowana na rollsa, z tyłem od passata, z przodem zupełnie niezgranym proporcjonalnie (IMO grille są za małe w stosunku do wielkości auta, co powoduje, że auto wygląda mega dziwnie, niesympatycznie, po prostu brzydko). 

Komfort - to jedyny plus tego samochodu, jeździ się na prawdę wygodnie, ale czuć na każdym kroku, że jest to kolos. Dla kogoś, kto zawsze chciał komfort S klasy w 7mce, to rozwiazanie idealne, dla mnie jednak G11 ma zdecydowanie lepszy układ jezdny. Mega wygodne fotele, co wg mnie jest największą wadą G11, której fotele są tak samo wygodne, jak taborety, tutaj siedzi się super i jak ktoś codziennie robi długie trasy, to będzie mega zadowolony.

Wnętrze - uderzyła mnie jakoś elementów, jak plastiki, etc. Manetki kierunkow jakby wyjęte z serii 1, zrobione z najtanszego plastiku. Przyciski wycięte. Wszędzie widac, że było cięcie funduszy i wybór "bierz najtanszego dostawcę Hans". To kierunek znany nie od dziś, ale w środku 7mki uderza w twarz. Większość ludzi zostanie zaślepiona migającymi listwami i dużymi ekranami, jednak jeśli się przyjrzymy, to zobaczymy jakość elementów, która widać chociażby na drzwiach. Dramat. Nie wiem za co BMW chce te pieniądze, faktycznie chyba za znaczek, bo nie za materiały wnętrza.

Jazda - jak już wspomniałem jest mega wygodnie, pływająco, nierówności wybieranie są bardzo dobrze i mamy w końcu "S klasę w BMW". Czuć ciężar, to już nie jest BMW, to jest krążownik na kółkach. Czuć też rozmiar, 5.5 metra to kawał auta, prowadzi się jak jacht, nie jak samochód. Dla niektórych to plus, dla mnie nie, gdybym chciał takich doznań, kupiłbym S klase.

Silniki i napęd - przemilczę, jeździłem 740d, nadaje się do toczenia i to wszystko. Byłem mega szczęśliwy wracając z powrotem do mojego 750i. Elektryki z wagą prawie 3 tony to jakaś pomyłka.

 

Pierwszy raz w życiu wyszedłem z salonu znieszmaczony nowym modelem, bez najmniejszej chęci posiadania go. Poczekam co pokażą jako LCI albo ew możliwość ciągnięcia V8 do PL.

 

Czy tylko ja to zauważyłem, czy trafiłem na taki egzemplarz ze w okolicy HUD na desce rozdzielczej, nie ma kawałka skóry tylko jakaś materiałowa cerata? Mnie się nie podoba ze kolumna kierownicy przez to ze nie ma daszka skorzanego nad zegarami to wystaje taki kawał ordynarnego plastiku. Liczę ze wersje LCI będzie mocno zmieniona, czyli przód do gruntownej przebudowy. Normalne przednie lampy. Dziwaczne światła przyszły od citroena, w ktorym był obecny dezajner bmw Domagoj Dukec. W środku w wersji LCI obstawiam ze tez zostanie poddany gruntowej przebudowie. BMW niestety jest trochę do tylu. Taki jeden długi ekran był w poprzednich modelach mercedesa. Środek aktualnej S klasy moim zdaniem został lepiej zaprojektowany. Powinien być oddzielny ekran z zegarami jak w G11

 

Edytowane przez A
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na pewno LCI sporo błędów naprawi, jak zawsze.

Gdzie nie spojrzysz, to aktualnie w środku jest dramat jeśli chodzi o materiały i wykończenie.

Światła liczę że zostawią tylko te cienkie - jakby dali tam lasery, to nie byłoby potrzeby wpychania zestawu niżej. Tu też liczę na LCI.

Aktualna S-ka jest (mimo też sporych oszczędności i pogoderszenia jakości materiałow względem poprzedniego modelu) lepszym autem pod każdym względem od 7mki, moim zdaniem. 

Dukec zepsuł design BMW i czekam, aż pożegna sie ze swoim stanowiskiem, może jeszcze jest dla działu designu BMW ratunek.

Opublikowano
W dniu 13.06.2023 o 11:24, Zodiac napisał(a):

Wnętrze - uderzyła mnie jakoś elementów, jak plastiki, etc. Manetki kierunkow jakby wyjęte z serii 1, zrobione z najtanszego plastiku. Przyciski wycięte. Wszędzie widac, że było cięcie funduszy i wybór "bierz najtanszego dostawcę Hans". To kierunek znany nie od dziś, ale w środku 7mki uderza w twarz. Większość ludzi zostanie zaślepiona migającymi listwami i dużymi ekranami, jednak jeśli się przyjrzymy, to zobaczymy jakość elementów, która widać chociażby na drzwiach. Dramat. Nie wiem za co BMW chce te pieniądze, faktycznie chyba za znaczek, bo nie za materiały wnętrza.

Mam dokładnie takie same odczucia, co mnie zaskoczyło to że wszyscy youtube'owi testerzy pitolą o wnętrzu high tech a nikt nie wspomni o podłych plastikach, ale pewnie schlastać flagową limuzynę to jakby pożegnać się z autami do stestów od dealera.. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.