Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chcę podłączyć subwoofer+wzmacniacz do mojej E87 z radiem Professional. Plus i Minus idący do wzmacniacza wezmę bezpośrednio z akumulatora i tu się zaczyna pierwsze pytanie do którego kabla idącego z klemy plusowej mogę się podłączyć bez obaw o spalenie bezpieczników. Czytałem na forum, że sygnał trzeba wziąść z subwoofera pod fotelem i tu drugie pytanie który kabel jest plusowy. Do wzmacniacza powinny iść jeszcze kable RCA z radia, ale z tego co wiem nie ma w nim wyjścia RCA do podłączenia przewodów i tu nasuwa się kolejne pytanie gdzie je podłączyć. Proszę o podpowiedź, ponieważ będę montował pierwszy raz w życiu subwoofer i jestem po prostu zielony.

Pytania:

1. Do którego kabla idącego z klemy plusowej mogę się podłączyć?

2. Jaki kolor ma kabel plusowy idący do oryginalnego subwoofera?

3. Gdzie wpiąć kable RCA które powinny iść z Radia do Wzmacniacza?

4. Mogę podłączyć kable RCA do kabli idących do oryginalnego Subwoofera? (Uciąć koncowki i ładnie zlutować razem z sygnałowym)

PS. Nie wymienię Radia na nieoryginalne, ponieważ z tego co wiem nie będą działać przyciski na kierownicy.

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

Opublikowano

Zasilanie do wzmacniacza biorę z akumulatora, prąd wzbudzający z zapalniczki, a sygnał audio z oryginalnego subwoofera.

PS. Zrobię zdjęcia i wrzucę tutaj Jeśli będzie ktoś szukał zdjęć jak to zrobiłem.

Edit: Jeśli ktoś wie to niech napisze, czy przy takim podłączeniu będzie działać

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Trochę mi zeszło z montażem, ale już gra :D

A tutaj mały poradnik jak podłączyć Wzmacniacz + Subwoofer:

0. Przygotowujemy wszystkie Przewody potrzebne do podłączenia Car Audio

1. Odłączamy Akumulator

2. Odkręcamy Fotele i Maskownice Subwooferów

PS. Jeśli ktoś ma emulator maty i boi się o błąd to polecam tak odsunąć fotel :)

20221109-123730.jpg