Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Szukam pomocy nie mogę znaleźć tematu.


Problem jest następujący, auto do kiedy było ciepło nie sprawiało raczej żadnych kłopotów, zacząłem natomiast ostatnio zauważać delikatne falowanie obrotów, dwa trzy tygodnie temu pojawił się problem z odpaleniem silnika na ciepłym, po dłuższym przejeździe, zgaszeniu i po jakichś 20 min auto odpaliło za drugim razem.

Dziś nie odpalił już na zimnym, zakręcił i jakby siły nie miał, później już kaplica.

Zastanawiam się nad wtryskami albo pompą wysokiego ciśnienia, czy ktoś z Was może spotkał się z takim problemem?

Opublikowano

1. Odczyt błędów.

2. Pierwsza do sprawdzenia pompa hpfp, trzeba zrobić jazdę próbną z włączonym komputerem, przy wolnych obrotach mi pokazuje 5000, przy przyspieszaniu rośnie, max to jakiś 19000. Co prawda u mnie nie było związku z temperaturą, po prostu max ciśnienie spadło i wywalało błąd. W sumie przy odczycie błędów, będziesz miał błąd pompy o ile pamiętam,

3. pompa paliwa niskiego ciśnienia. Jak nie działa nie odpalisz fury

Opcjonalnie do sprawdzenia świece, cewki zazwyczaj padają w ten sposób, że masz błąd wypadania zapłonu a nie falowanie.


u mnie jest n54, więc może w n55 jest nieco inaczej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega wyżej coś tam słyszał, ale dzwoni nie w tym kościele.. 5000 hPa hpfp.. to gratuluję, msd80 pracuje w trybie awaryjnym..



Pompa wysokiego ciśnienia ma PRACOWAC CIAGLE w zakresie 196-205 hPa

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Może w n55 jest inaczej, ale u mnie tak jest. Mam cobba, więc widzę real data.

Na wolnych obrotach i przy zdjęciu nogi z gazu jest około 5000, przy przyspieszaniu rośnie.

Tak było na starej i jest na nowej pompie.


Masz jakieś potwierdzenie, że cały czas ma być stałe wysokie ciśnienie?


Na pewno nie mam trybu awaryjnego i żadnych błędów, moc jest, sondy pracują poprawnie, więc nie drążyłem dalej tematu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najprawdopodobniej mylisz niskie ciśnienie z wysokim.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.