Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierwsze kilometry zrobione.

Oczywiście nie obyło się bez przygód... wyjechałem, dałem gazu pierwszy raz i słychać "wybuch". Jeblo mocno aż chciałem szukać korby pod autem, pojawilo się trochę dymu. Ściągnęło rurę od turbo do coolera, chyba spinka źle siedziała xD

A turbo fajnie wstaje, czuć że jest moc, ale czy więcej to bym nie powiedział. No może lekko z dołu, a na wyższym biegu nie puchnie górą... Ale mam odcinkę na 4200 bo tam seryjne turbo już nie chciało współpracować. Na oryginalnej turbinie od 3000-3200 obr było czuć jak zaczyna ubywać moc, a po zmianie biegu był lag i słabo przyspieszała.


Z minusów podejrzanie mocno wzrosło spalanie :?


To zostało mi założyć pompę i cooler który czeka... Co do wtrysków dalej nie wiem co z nimi zrobić. :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ok, super dzięki...


nastawnik ma numer 6NW 009 660

turbo ma numer 7810 189 C 02


czyli w tym przypadku d20c tez piny 3 i 4??? ;)

 

Wyglada ze tak samo bedzie, ale zrób fotę koloru kabli wtyczki , ktorą wpinasz do nastawnika. Jak bedziesz mial identyczne jak karzeu765, to dokładnie tak samo, trzeba przepinowac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety zdjęcia wtyczki nie mam.. mam tylko te numery. :( trzeba by porownac schematy 143 i 184 i porownac opisy ponow ale pewnie nie jest latwo odnalezc. w tis nie znalazlem.


z kilku zrodel - miedzy innymi od jednego z Kolegow z forum - sa informacje wlasnie o zamianie pinow 3 i 4. tu u Kolegi sie sprawdzilo, ale to pomieszanie d20a z gwizdkiiem 184. zakladam, ze podobnie bedzie w d20c. fajnie tylko byloby miec pewnosc zanim kupi sie nowa sprezarke.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak widzisz w TIS sa dwa rodzaje, albo z 4 kablami i wtedy wystarczy zamienić piny 3 i 4 albo z 5 kablami i wtedy nie trzeba nic zmieniać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety nie wiem ile pinow ma kostka, bo jej nie wyciagalem...


generalnie - jesli ma 5 to prawdopodobnie p&p

jesli ma 4 - 3<>4 pin

tak czy inaczej jakakolwiek roznica moze byc tylko na tych 2 pinach, zadnych innych?

Opublikowano
Jeździ, zrobione już ze 150km. Górą tak nie słabnie ale mocy raczej nie przybyło. Dźwięk się trochę zmienił to na plus. Ale w trasie trzymając stałe obroty około 1500 czuć takie zajebiście delikatne szarpanie, pewnie po sofcie to się zmieni bo komp robi sobie korekty.
Opublikowano
Mój soft w aucie nie jest idealny, górą obcięta dawka paliwa i doładowanie... Cudów nie będzie, po zmianie pompy, IC i może wtrysków wtedy dopiero turbo pokaże na co je stać
Opublikowano

Jeszcze mam takie pytanko. Siedzi u mnie już ta turbinka z d20c ale mam "okazję" kupić komplet regenerowanych wtrysków z wersji 184km. I tu moje pytanie, czy mogę je zmienić i na nich jeździć bez robienia mapy? Np miesiąc tak polatać i dopiero jechać na soft?

Słyszałem że bez softa by rozwaliło dpfa, ale już mam downpipe więc jeden problem z glowy... Boo z kasą trochę krucho żeby robić od razu soft, ale wtryski wydają się w spoko cenie to chociaż bym wziął :D

I kogo polecacie do Chipa? Najlepiej okolice Brodnicy, ewentualnie Torunia... :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Beemka ciągle jeździ na tym turbo, ale dalej nie była strojona. Na postoju jest taki dźwięk, raz ładuje, zaraz nie. Jadąc ze stale wciśniętym gazem słychać w kabinie to samo, raz gwiżdże, zaraz nie. Po sofcie to sie ogarnie? Bo przyznam że na dłuższą metę zaczyna mnie to wkurwiać podczas jazdy :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.